Dostawy produktów spożywczych

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Miejscowość Sopot
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626245-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6a73003-e78a-4479-8a58-13a6e0d44ab5
Biuletyn 626245-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Regon 19134832100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bitwy pod Płowcami
Zamawiajacy adres numer domu 63/65
Zamawiajacy miejscowosc Sopot
Zamawiajacy kod pocztowy 81-731
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 5511228 w. 241
Zamawiajacy fax 58 550 70 06
Zamawiajacy email dyrektor@sanatorium-helios.com.pl
Adres strony url www.sanatorium-helios.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanatorium-helios.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 731 Sopot, pokój 101 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów spożywczych
Numer referencyjny ZP 14/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien udokumentować spełnianie warunku poprzez przedstawienie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20.000,- zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien udokumentować spełnianie warunku poprzez przedstawienie wykazu głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawach produktów spożywczych, o wartości brutto min. 200.000,- zł dla każdego zamówienia (umowy) wraz z załączeniem referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu a)Wykaz głównych dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie – wzór wykazu wykonanych głównych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; b) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) lub stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osobę (osoby) upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentowania wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej. 2. Zmiany niniejszej umowy niekorzystne dla Zamawiającego mogą nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 3. W przypadku zmiany stawek podatku VAT po dniu zawarcia niniejszej umowy, ceny jednostkowe brutto będą mogły ulec odpowiedniej korekcie, w zależności od zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)