GuidZP400 |
b9604abf-1235-4ce6-ab3d-a5f4f7f45c6a
|
Biuletyn |
626332-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
|
Regon |
53245466300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pawłowiczki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47280
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-77 4874116
|
Zamawiajacy fax |
0-77 4874116
|
Zamawiajacy email |
zgsp_pawlowiczki@op.pl
|
Adres strony url |
zgsppawlowiczki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pawlowiczki.pl/bip2/ oraz www.zgsppawlowiczki.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Korfantego 3, 47-280 Pawłowiczki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w:
1) Zespole Gimnazjalno – Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3
47-280 Pawłowiczki
z podziałem na 15 części tj.:
1) Część nr 1 - Dostawa drobiu
2) Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych
3) Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych
4) Część nr 4 - Dostawa deserów
5) Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych
6) Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców
7) Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych
8) Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
9) Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach
10) Część nr 10- Dostawa przypraw
11) Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich
12) Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych
13) Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego
14) Część nr 14- Dostawa nabiału
15) Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa filetów drobiowych i z indyka na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mięsnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mięsnych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 2 w części 3 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa deserów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa deserów zgodnie z częścią nr 4 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych jaj kurzych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa świeżych jaj kurzych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych zgodnie z częścią nr 7 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie z częścią nr 8 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach zgodnie z częścią nr 9 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przypraw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przypraw zgodnie z częścią nr 10 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich zgodnie z częścią nr 11 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów głęboko mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z częścią nr 12 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa miodu naturalnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa miodu naturalnego zgodnie z częścią nr 13 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa nabiału zgodnie z częścią nr 14 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych zgodnie z częścią nr 15 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2018 roku.
|
| |