GuidZP400 |
bcb6296e-b5c7-4bbe-9379-b81daf4c8ea8
|
Biuletyn |
626403-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach
|
Regon |
000293396
|
Zamawiajacy adres ulica |
Brzeziny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drawno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73 - 220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
095 7681066, 095 7681066
|
Zamawiajacy fax |
095 7681199
|
Zamawiajacy email |
biuro@dpsbrzeziny.pl, biuro@dpsbrzeziny.pl
|
Adres strony url |
www.dpsbrzeziny.pl ; dps.brzeziny.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsbrzeziny.pl ; dps.brzeziny.ibip.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dom Pomocy Społecznej Brzeziny, Brzeziny 1, 73-220 Drawno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dom Pomocy Społecznej Brzeziny, Brzeziny 1, 73-220 Drawno
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część I będzie obejmować różne artykuły spożywcze, sypkie, przyprawy, koncentraty
Część II będzie obejmować mleko i przetwory mleczne.
Część III będzie obejmować mięso i wędliny.
Część IV będzie obejmować warzywa i owoce.
Część V będzie obejmować pieczywo.
Część VI będzie obejmować ryby i mrożonki warzywne.
CPV:
-15000000-8 – Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
-15800000-6 – różne produkty spożywcze
-15400000-2- oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne
-15600000-4 – produkty przemiału ziarna
-15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty
-15100000-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
-15810000-9- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
-15500000-3- Produkty mleczarskie
-15220000-6- Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
-15331170-9- Warzywa mrożone
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
248013,46
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania z art. 24 ust.1 oraz art. 24 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dołącza n/w dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie, że oferowany asortyment jest I gatunku, posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Polski
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru
zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
informacja czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
różne artykuły spożywcze, sypkie, przyprawy, koncentraty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49898,98
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże. Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
będzie obejmować mleko i przetwory mleczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58613,73
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
będzie obejmować mięso i wędliny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
53422,11
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
będzie obejmować warzywa i owoce.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44432,15
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
będzie obejmować pieczywo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22865,24
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
będzie obejmować ryby i mrożonki warzywne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18781,25
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach. Artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dostarczone artykuły spożywcze powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich warunków sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015, poz. 35 z póżn.zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (SIWZ II pkt 7).
Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia, z wyjątkiem mięsa oraz mleka i przetworów mleczarskich, które winny być dostarczane świeże.
Dostawy realizowane będą w ilościach zgłoszonych według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego telefonicznie lub faksem w ciągu 2 dni roboczych od zawiadomienia, w godzinach 700-1500 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia w ilościach podanych w zał. nr 1/1 – 1/6 do SIWZ.
|
| |