Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626392-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /Dz. U. z 2017r. poz. 1260 ze zm./.
L.p Rodzaje tablic Ilość
1. Tablice rejestracyjne samochodowe 11 000 kompletów
2. Tablice rejestracyjne do przyczepy 1 100 szt.
3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 700 szt.
4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 500 szt.
• DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA.
• Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw.
• Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy.
• Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c88959ea-6e21-4136-bf2a-2aabacb5b715
Biuletyn 626392-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Regon 49189333900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesława Wstydliwego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 667 034
Zamawiajacy fax 182 667 046
Zamawiajacy email przetarg@nowotarski.pl
Adres strony url www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
Numer referencyjny ZA.272.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /Dz. U. z 2017r. poz. 1260 ze zm./. L.p Rodzaje tablic Ilość 1. Tablice rejestracyjne samochodowe 11 000 kompletów 2. Tablice rejestracyjne do przyczepy 1 100 szt. 3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 700 szt. 4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 500 szt. • DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA. • Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw. • Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy. • Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Uwaga! Zmiana nr tel. 0-18 26 61 300, fax. 0-18 26 61 344
Okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017, poz. 1260 ze zm.) tj. wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
Zakresie warunkow udzialu Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Zgodnie z opisem warunku – Rozdział VIII ust. 1 pkt. 1 siwz). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)