GuidZP400 |
04d95c69-e07f-4336-9552-9e01e9e3ba98
|
Biuletyn |
628586-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
|
Regon |
10055873300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 257 235,
|
Zamawiajacy fax |
447 257 251
|
Zamawiajacy email |
centrum@tomaszow.org.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalwtomaszowie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwtomaszowie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwtomaszowie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp.zo.o.o ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pok. 6 (Kancelaria)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp.zo.o.o ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pok. 6 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Oddziału Okulistycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
|
Numer referencyjny |
ZP/39/Sp./2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Oddziału Okulistycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2A do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 pakietów:
PAKIET NR 1 – Aparat do fakoemulsyfikacji, witrektomii, z wbudowanym laserem 1 kpl.
PAKIET NR 2 – Mikroskop spekularny 1 kpl
PAKIET NR 3 - Wyświetlacz optotypów 1 kpl
PAKIET NR 4 - Kaseta szkieł próbnych oraz Oprawka probiercza 1 kpl.
PAKIET NR 5 - Autoklaw kasetowy parowy z wyposażeniem 1 kpl.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ:
a) FORMULARZ STRONY TYTUŁOWEJ – Załącznik nr 1 do SIWZ.
b) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji i szkoleń – załącznik nr 2A do SIWZ.
d) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane.
e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.e). SIWZ dotyczące tych podmiotów.
g) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.e) SIWZ.
h) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy.
i) Inne dokumenty – jeśli wskazano w siwz.
2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ
a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
– Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone w oryginale, a dowody – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
– W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio
Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
– oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wraz z dostawą wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania niżej wymienionych dokumentów (jeśli dotyczy):
Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679 z póź. zm. ) oraz aktami wykonawczymi do ustawy tj.:
w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącz-nie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.:
• Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas;
• Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
• dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn;
• w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa
Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach
medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679);
• w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały określone w załączniku nr 5 do siwz - wzór umowy.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę nalezy złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 – Aparat do fakoemulsyfikacji, witrektomii, z wbudowanym laserem 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET NR 1 – Aparat do fakoemulsyfikacji, witrektomii, z wbudowanym laserem 1 kpl. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 – Mikroskop spekularny 1 kpl
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET NR 2 – Mikroskop spekularny 1 kpl. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3 - Wyświetlacz optotypów 1 kpl
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET NR 3 - Wyświetlacz optotypów 1 kpl. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4 - Kaseta szkieł próbnych oraz Oprawka probiercza 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET NR 4 - Kaseta szkieł próbnych oraz Oprawka probiercza 1 kpl. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5 - Autoklaw kasetowy parowy z wyposażeniem 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET NR 5 - Autoklaw kasetowy parowy z wyposażeniem 1 kpl. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do siwz.
|
| |