Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542550-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
1.1. Łóżko szpitalne dwusegmentowe – 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny – 3 szt., Taboret medyczny – 3 szt., Fotel ginekologiczny – 1 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Fotel do pobierania krwi – 2 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Parawan metalowy – 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
1.2. Aparat KTG – 2 szt., Wózek pod KTG – 2 szt., Detektor tętna płodu – 3 szt. 1.3.Pompa infuzyjna strzykawkowa – 2 szt. 1.4. Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy – 1 szt. 1.5. Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach – 4 szt. 1.6. Szafka przyłóżkowa szpitalna – 2 szt. 1.7. Kardiomonitor – 1 szt. .1.8. Wózek zabiegowy wielofunkcyjny – 3 szt., Krzesło do pobierania krwi – 2 szt.
1.9. Szafa na leki – 2 szt. 1.10. Wózek na pościel szpitalną – 2 szt. Zamówienie, dla pkt. 4.1.1. – 4.1.3. oraz 4.1.7. obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 3 osób w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie, dla pkt. 4.1.4. – 4.1.6 oraz 4.1.8. – 4.1.10. obejmuję dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e40b146-3a98-4c8e-b874-f5990a8af8ec
Biuletyn 542550-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
Regon 53239101700015
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4423524, 4423520
Zamawiajacy fax 774 423 517
Zamawiajacy email komuszynskib@wsm.opole.pl
Adres strony url http://wsm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wsm.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wsm.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, zgodnie z SIWZ, pod adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Numer referencyjny RKZ.381.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu. 1.1. Łóżko szpitalne dwusegmentowe – 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny – 3 szt., Taboret medyczny – 3 szt., Fotel ginekologiczny – 1 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Fotel do pobierania krwi – 2 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Parawan metalowy – 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1.2. Aparat KTG – 2 szt., Wózek pod KTG – 2 szt., Detektor tętna płodu – 3 szt. 1.3.Pompa infuzyjna strzykawkowa – 2 szt. 1.4. Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy – 1 szt. 1.5. Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach – 4 szt. 1.6. Szafka przyłóżkowa szpitalna – 2 szt. 1.7. Kardiomonitor – 1 szt. .1.8. Wózek zabiegowy wielofunkcyjny – 3 szt., Krzesło do pobierania krwi – 2 szt. 1.9. Szafa na leki – 2 szt. 1.10. Wózek na pościel szpitalną – 2 szt. Zamówienie, dla pkt. 4.1.1. – 4.1.3. oraz 4.1.7. obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 3 osób w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie, dla pkt. 4.1.4. – 4.1.6 oraz 4.1.8. – 4.1.10. obejmuję dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: Dla zamówienia częściowego nr 1: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła co najmniej: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy sprzętu medycznego). Dla zamówień częściowych nr 2-10 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie trzech [3] dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę (dla zamówienia częściowego nr 1): Wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1.1.-1.10. do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1.-1.10. do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”). Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1.1.-1.10. do SIWZ – odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1.1.-1.10.do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Łóżko szpitalne dwusegmentowe – 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny – 3 szt., Taboret medyczny – 3 szt., Fotel ginekologiczny – 1 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Fotel do pobierania krwi – 2 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Parawan metalowy – 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Aparat KTG – 2 szt., Wózek pod KTG – 2 szt., Detektor tętna płodu – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna strzykawkowa – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szafka przyłóżkowa szpitalna – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózek zabiegowy wielofunkcyjny – 3 szt., Krzesło do pobierania krwi – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szafa na leki – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.9. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózek na pościel szpitalną – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.10. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)