GuidZP400 |
9e40b146-3a98-4c8e-b874-f5990a8af8ec
|
Biuletyn |
542550-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
|
Regon |
53239101700015
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4423524, 4423520
|
Zamawiajacy fax |
774 423 517
|
Zamawiajacy email |
komuszynskib@wsm.opole.pl
|
Adres strony url |
http://wsm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wsm.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wsm.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, zgodnie z SIWZ, pod adres Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102 I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Numer referencyjny |
RKZ.381.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
1.1. Łóżko szpitalne dwusegmentowe – 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny – 3 szt., Taboret medyczny – 3 szt., Fotel ginekologiczny – 1 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Fotel do pobierania krwi – 2 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Parawan metalowy – 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
1.2. Aparat KTG – 2 szt., Wózek pod KTG – 2 szt., Detektor tętna płodu – 3 szt. 1.3.Pompa infuzyjna strzykawkowa – 2 szt. 1.4. Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy – 1 szt. 1.5. Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach – 4 szt. 1.6. Szafka przyłóżkowa szpitalna – 2 szt. 1.7. Kardiomonitor – 1 szt. .1.8. Wózek zabiegowy wielofunkcyjny – 3 szt., Krzesło do pobierania krwi – 2 szt.
1.9. Szafa na leki – 2 szt. 1.10. Wózek na pościel szpitalną – 2 szt. Zamówienie, dla pkt. 4.1.1. – 4.1.3. oraz 4.1.7. obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 3 osób w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie, dla pkt. 4.1.4. – 4.1.6 oraz 4.1.8. – 4.1.10. obejmuję dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: Dla zamówienia częściowego nr 1: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość wyniosła co najmniej: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn.: dostawy sprzętu medycznego). Dla zamówień częściowych nr 2-10 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie trzech [3] dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę (dla zamówienia częściowego nr 1):
Wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1.1.-1.10. do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1.-1.10. do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”).
Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1.1.-1.10. do SIWZ – odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie.
Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1.1.-1.10.do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne
będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania
formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżko szpitalne dwusegmentowe – 2 szt., Wieszak na kroplówki - 5 szt., Wózek medyczny wielofunkcyjny – 3 szt., Taboret medyczny – 3 szt., Fotel ginekologiczny – 1 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Fotel do pobierania krwi – 2 szt., Wózek do brudnej bielizny – 2 szt., Parawan metalowy – 3 szt., Szafa lekarska 2-drzwiowa – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat KTG – 2 szt., Wózek pod KTG – 2 szt., Detektor tętna płodu – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna strzykawkowa – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrostymulator mięśniowy i przeciwbólowy – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Stolik narzędziowo-zabiegowy na kółkach – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szafka przyłóżkowa szpitalna – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitor – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek zabiegowy wielofunkcyjny – 3 szt., Krzesło do pobierania krwi – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szafa na leki – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.9. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych PMWSZ w Opolu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek na pościel szpitalną – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.10. do SIWZ.
|
| |