GuidZP400 |
a4ace6db-c2bd-4f8a-afdd-78a08b368ef7
|
Biuletyn |
776629-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
|
Regon |
30637700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Myszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 138 978
|
Zamawiajacy fax |
343 138 978
|
Zamawiajacy email |
przetargizoz@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zakup aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w celu zwiększonego udzielania świadczeń w trakcie walki z epidemią wywołaną przez SARS-Cov-2. Ograniczenia rozprzestrzeniania epidemii wywołanej przez SARS Cov-2 poprzez zakup urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zozmyszkow.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42-300 Myszków ul. Aleja Wolności 29 Sekretariat Dyrekcji SP ZOZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ zgodnie z projektem pn. „Zakup aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w celu zwiększonego udzielania świadczeń w trakcie walki z epidemią wywołaną przez SARS-Cov-2. Ograniczenia rozprzestrzeniania epidemii wywołanej przez SARS Cov-2 poprzez zakup urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ/DZ/55/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie w celu zwiększonego udzielania świadczeń w trakcie walki z epidemią wywołaną przez SARS Cov-2.
Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 2 („Formularz cenowy”), załącznik nr 3 („Specyfikacja techniczna”).
Załącznik nr 4 do niniejszej do niniejszej specyfikacji określa „Warunki gwarancji jakości i serwisu”.
Zamówienie podzielone jest na 9 pakietów (części). Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-17T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
na wezwanie Zamawiającego (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
3.2.1. przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
3.2.2. przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
3.2.3. opis i fotografie, lub folder zaoferowanego sprzętu medycznego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć załączniki - „Specyfikacja techniczna” i „Warunki gwarancji i serwisu” oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2021-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT RTG PRZYŁÓŻKOWY CYFROWY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
AUTOKLAW
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT DO ZNIECZULENIA Z KARDIOMONITOREM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
APARATY DO MIERZENIA CIŚNIENIA: ELEKTRONICZNY WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
TERMOMETRY BEZDOTYKOWE
STETOSKOPY
APARAT DO SZYBKIEGO TOCZENIA PŁYNÓW
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT EKG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
KARDIOMONITOR PRZENOŚNY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
KOMORA LAMINARNA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA
|
| |