Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Pokrzywnica
|
Ulica |
Al. Jana Pawła II 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Pokrzywnica
|
Kod Pocztowy |
06-121
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
023 6918721
|
Fax |
023 6918555
|
Internet |
bip.pokrzywnica.pl
|
Regon |
13037836700000
|
E-mail |
ug_pokrzywnica@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
120
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku. W celu spełnienia tego warunku należy przedłozyć wraz zofertą oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2),
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca składa:
- wykaz wykonanych robót modernizacyjnych (w okresie ostatnich 5 lat) i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:
- jedno zadanie polegające na wykonaniu sieci strukturalnej o wartości co najmniej 150 000 zł brutto.
- jedną dostawę sprzętu komputerowego lub serwerowego, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
- jedną dostawę z wdrożeniem urządzeń klasy UTM minimum 70 000 zł brutto.
- jedną dostawę urządzeń klasy UPS minimum 50 000 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu wykonanych dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że przedmiot robót i dostawy zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca składa:
- spełnienie wymagań odnośnie potencjału technicznego oraz norm zapisanych w zał. Nr 6,
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2),
|
Zdolne |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa:
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na tematach kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami dotyczącymi podstawy dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 7do SIWZ),
-oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia wykonawca składa:
-informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w której wykaże dysponowanie środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 zł. Środki finansowe podane w informacji z banku w walutach innych niż PLN będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia informacji;
-oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1),
b) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 5).
c)specyfikacje techniczne - załącznik nr 6 do formularza ofertowego wraz z wymaganymi certyfikatami oraz testami.
d)Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika,
e)W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
f)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a)zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
b)zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
c)wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
d)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
e)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 upzp podlega unieważnieniu
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.pokrzywnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Pokrzywnicy, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, pokój nr 13.
|
Data składania wniosków |
22/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Pokrzywnicy, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, pok. Nr 2 sekretariat (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu RPO WM 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|