Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Równe szanse - elnclusion w Sulejówku

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-19 12:00:00
Instytucja Miasto Sulejówek
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133684 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 480000008, 724000004, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz instalacja sprzętu we wskazanych jednostkach podległych oraz w gospodarstwach domowych wytypowanych do wsparcia z terenu Miasta Sulejówek w ramach projektu Równe szanse - eInclusion w Sulejówku realizowanego przez Miasto Sulejówek i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Sulejówek
Ulica ul. Dworcowa 55
Nr domu 55
Miejscowość Sulejówek
Kod Pocztowy 05-070
Województwo mazowieckie
Tel 22 7606230
Fax 22 7606213
Internet www.sulejowek.pl
E-mail zamowienia@umsulejowek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy p.z.p.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
Wiedza wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu dostaw, a w tym zakresie Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie
Potencjał wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy, bez zmian wartości poszczególnych elementów zamówienia, w zakresie terminów wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach, o którym mowa w par. 3 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie; warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, 2. zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu w ramach Działania 8.3 PO IG, 3. zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji albo nowych technologii, zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, 4. zmiana parametrów technicznych sprzętu, dopuszcza się tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5. zmiana wykazu gospodarstw domowych, listy Beneficjentów Ostatecznych Projektu, w których realizowana będzie dostawa i instalacja urządzeń komputerowych oraz usługa dostępu do internetu, 6. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 7. zmiany wynikające z ewentualnych zmian postanowień umowy o dofinansowanie Projektu oraz zmian Wytycznych Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczącej w projekcie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.sulejowek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, pok. 7
Data składania wniosków 19/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Równe szanse - elnclusion w Sulejówku realizowany przez Miasto Sulejówek i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)