Dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego w podziale na 3 CZĘŚCI.

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-16 09:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133942 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228500003, 301251105, 301240004, 301920001, 301900007, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego w podziale na 3 CZĘŚCI.
CZĘŚĆ I obejmuje:
Zadanie 1. Dostawy artykułów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12.
CZĘŚĆ II obejmuje:
Zadanie 2. Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12.
CZĘŚĆ III obejmuje:
Zadanie 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Szczytnie, ul. Mrongowiusza1.

Opis

CZĘŚĆ I obejmuje:
Zadanie 1. Dostawy artykułów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12.CZĘŚĆ II obejmuje:
Zadanie 2. Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12.CZĘŚĆ III obejmuje:
Zadanie 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Rejonu w Szczytnie, ul. Mrongowiusza1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Ulica Al. Warszawska 89
Nr domu 89
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-083
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel (89) 52128 01
Fax (89) 527 35 36, 5272307
Internet www.olsztyn.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500179
E-mail ibujak@gddkia.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.III 4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III 4.3) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki zmian postanowień umowy są określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gddkia.gov.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub na pisemny wniosek: a) odebrać osobiście; b) otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Data składania wniosków 16/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce GDDKiA O/Olsztyn Rejon w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński. ul. Olsztyńska nr 12, Sekretariat na I piętrze- pok.nr 24.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 2 ust. 1 istotnych postanowień umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej; 2) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.); 3) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (dostaw), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dotyczy części II, poz. 6-31 Formularza asortymentowo-cenowego i części III. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, w przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych - odpowiednio dla każdego produktu równoważnego należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, tj.: 1) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu. 2) Raport z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy jakości ISO 19798 dla tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą. 3) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2000 lub równoważnymi. 4) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. 5) Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 6) Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu).
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)