Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Kętrzyn

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-15 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kętrzyn
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134456 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302161100, 302130005, 302313000, 302321108, 302370009, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot zamówienia Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Kętrzyn obejmuje:
a) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - typ I - 8 szt.
b) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - typ II - 2 szt.
c) Komputer typu laptop z oprogramowaniem - 1 szt.
d) Monitor LCD - typ I - 6 szt.
e) Monitor LCD - typ II - 1 szt.
f) Monitor LED - typ III - 1 szt.
g) Pakiet oprogramowania biurowego - 1 lic.
h) Kolorowa Drukarka Laserowa - szt. 1
i) Monochromatyczna Drukarka Laserowa A4 - szt. 7
j) Monochromatyczna Drukarka Laserowa A4 z dupleksem i drukiem sieciowym - szt. 1
k) Skaner biurkowy A4 - szt. 2
l) Zewnętrzny dysk twardy o pojemności 2 TB - szt. 1
m) 48 portowy zarządzalny przełącznik sieciowy L2/3 - szt. 1
n) Dwumodułowy tester okablowania RJ45 UTP/FTP LCD - szt. 1
o) Zaciskarka wtyków RJ 45 (8P8C), RJ12 (6P6C), RJ11 (4P4C) - blister - szt. 1
p) Nóż do zarabiania przewodów sieciowych - szt. 1
q) Kabel UTP kat. 5e, linka - 305m
r) Wtyk RJ45 UTP linka, kat 5e + osłonka - szt. 100
s) Rozdzielacz (przejściówka) RJ-45 -> 2 x RJ-45 (żeńskie) ekranowany (kat. 5e) - szt . 30
t) patch cord RJ45 - kat. 5e UTP - 1m - szt. 75
u) patch cord RJ45 - kat. 5e UTP - 2m - szt. 75
2) Szczegółowe parametry techniczne i wymagania dla w/w sprzętu zostały podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 5 do SIWZ.
3) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kętrzyn
Ulica ul. Wojska Polskiego 11
Nr domu 11
Miejscowość Kętrzyn
Kod Pocztowy 11-400
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 752 05 20
Fax 089 752 05 31
Internet www.ketrzyn.com.pl
Regon 51074344000000
E-mail zp@ketrzyn.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Wiedza 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Oferta winna ponadto zawierać: a) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy- zał. nr 1 a) do SIWZ c) pełnomocnictwo (jeśli konieczne) 2) Dowodami, o których mowa w sekscji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu są : a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit a). Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające, że wykazane w wykazie dostaw - zał. nr 4 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy, wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, b) wprowadzania do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, c) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia., d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, np. wystąpienie okoliczności uniemożliwiających dostawę sprzętu do budynku Urzędu Miasta Kętrzyn. - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy. e) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na treść niniejszej umowy. f) Wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, który Dostawca zaoferował w ofercie i niemożności dostarczenia go Zamawiającemu, Dostawca zobowiązany jest zapewnić model będący następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Dostawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Punkt Informacyjny (parter Urzędu)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)