PN 5/04/2013 - serwis STORAGE

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-15 12:00:00
Instytucja Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134488 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych z gwarantowanym czasem serwisu i naprawy dotyczących bibliotek taśmowych, serwerów, macierzy, przełączników oraz dostawa dodatkowych licencji do posiadanego już przez Zamawiającego oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager Extended Edition Client Device License wraz z rocznym wsparciem serwisowym dla nowych licencji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia

Opis

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej z gwarantowanym czasem serwisu i naprawy dotyczącej n/w urządzeń:
1. biblioteka taśmowa ADIC iScalar 2000 o numerze seryjnym SN203100358
2. biblioteka taśmowa Quantum iScalar 2000 o numerze seryjnym SN263104366Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej z gwarantowanym czasem serwisu i naprawy dla zestawionych poniżej urządzeń:
1. przełączniki IBM SAN 2109 o numerach seryjnych FA04X905448 oraz FA04X905AB6
2. przełącznik HP Storage Works 4/64 o numerze seryjnym UC060007591
3. macierz IBM FAStT 700 typ/model 1742-1RU o numerze seryjnym 23B6289
4. macierz HDS AMS 500 o numerze seryjnym 75050889
5. macierzy NexSan ATAboy 2F o numerach seryjnych kontrolerów FA04X905448 i FA04X905AB6
6. serwer SuperMicro CSE-745TQ R800B
7. macierz Sun StorageTek 6140 w raz z półkami dyskowymi o numerach seryjnych: 0846BC298B, 0846BC298C, 0846BC2992, 0847AMR020, 0846BC2951, 0847AMR080, 0846BC298D, 0846BC2989, 0847AMR079Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowych licencji do posiadanego już przez Zamawiającego oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager Extended Edition Client Device License wraz z rocznym wsparciem dla nowych licencji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Noskowskiego 12/14
Nr domu 12/14
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-704
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8582091
Fax 061 8525954
Internet http://www.man.poznan.pl
Regon 00000000849327
E-mail przetargi@man.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka naukowo - badawcza
Rodzaj zam inny Jednostka naukowo - badawcza
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujących usług: - dla części nr 1 - przynajmniej jednej usługi serwisowej biblioteki taśmowej, która obejmowała, co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych brutto; - dla części nr 2 - przynajmniej jednej usługi serwisu serwerów lub macierzy lub przełączników, która obejmowała co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto; - dla części nr 3 - przynajmniej jednej dostawy licencji do oprogramowania, którego część ta dotyczy, o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 złotych brutto;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i 6.2. Uwaga: W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) oferta musi spełniać następujące wymagania: a) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy mogą spełniać łącznie; b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2) W przypadku, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać. 3) Jeśli umocowanie osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b), Wykonawca obowiązany jest załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez jego wystawcę bądź uwierzytelnione przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę dotyczącą numeru produktu nadanego przedmiotowi zamówienia, wynikającą z ustaleń wewnętrznych firm świadczących usługi serwisowe, c) zmniejszenie zakresu realizacji zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Adres uzyskania siwz Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 23
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 2 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)