Dostawa środków dezynfekcyjnych

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-15 10:30:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Alkaliczne środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134618 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398220000, 398312503
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i produktów biobójczych, z podziałem na 16 pakietów asortymentowych

Opis

Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych - 2 pozycje asortymentoweŚrodki do dezynfekcji skóry - 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji narzędzi - 1 pozycja asortymentowaŚrodek do dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego - 1 pozycja asortymentowaŚrodek do dezynfekcji endoskopów - 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni - 2 pozycje asortymentoweŚrodek do dezynfekcji z nadtlenkiem wodoru i jonami srebra - 2 pozycje asortymentoweŚrodek dezynfekcyjny - 1 pozycja asortymentowaŚrodek dezynfekcyjny - 1 pozycja asortymentowaDetergenty alkaliczne - 2 pozycje asortymentoweŚrodek do mycia i dezynfekcji do myjni automatycznej - 2 pozycje asortymentowePłyn do maszyny STEELCO do mycia narzędzi - 1 pozycja asortymentowaPłyn myjący do urządzenia myjąco-sterylizującego - 1 pozycja asortymentowaŚrodek neutralizujący stosowany w myjniach-dezynfektorach - 1 pozycja asortymentowaPreparat do dezynfekcji ciała pacjenta przed zabiegiem chirurgicznym - 1 pozycja asortymentowaBezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji sprzętu medycznego - 2 pozycje asortymentowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Ulica ul. Kniaziewicza 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-347
Województwo łódzkie
Tel 042 2516166
Fax 042 2516166
Internet www.bieganski.com.pl
Regon 47121973600000
E-mail zampubliczne@bieganski.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r. poz. 679) oraz certyfikaty CE dla oferowanego asortymentu b) załącznik nr 3 - Parametry graniczne (dotyczy pakietów nr 1 - 6) c) karty charakterystyki oferowanych środków d) opis działania preparatów e) wzory - próbki asortymentu (dotyczy pakietów nr 1 - 6, 15, 16) f) opis sposobu utylizacji - w przypadku zaoferowania środków aldehydowych
Inne dokumenty a) załącznik nr 1 do SIWZ - formularz Oferta b) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu bądź porozumienia pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: 1) obniżenie ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty, o której mowa w ust. 3. 2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 3) numeru katalogowego produktów przy zachowaniu parametrów i właściwości 4) przedmiotowym (produkt zamienny) 5) sposobu konfekcjonowania Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.bieganski.com.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja ds. Zamówień Publicznych, w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, III p., p. 31
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, III p., p. 31
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)