Dostawa 30 szt. komputerów wraz zainstalowanym oprogramowaniem, skonfigurowanych z dostępem do Internetu poprzez zewnętrzne urządzenia dostarczone przez dostawcę Internetu. Serwis dostarczonego sprzętu komputerowego. Dostawa licencji uzupełniających dla 270 komputerów. jako zadanie realizowane w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki.

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-17 10:00:00
Instytucja Gmina Łomianki
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50911 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 486200000, 487610000, 503210001, 503241003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1)Dostawa 30 szt. komputerów wraz zainstalowanym oprogramowaniem, skonfigurowanych z dostępem do Internetu poprzez zewnętrzne urządzenia dostarczone przez dostawcę Internetu;
2)Serwis dostarczonego sprzętu komputerowego;
3)Dostawa licencji uzupełniających dla 270 komputerów.

Projekt realizowany w ramach 8. Osi Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (PO IG). Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji oraz płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 6,7.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Łomianki
Ulica ul. Warszawska 115
Nr domu 115
Miejscowość Łomianki
Kod Pocztowy 05-092
Województwo mazowieckie
Tel 22 7686301
Fax 22 7686302
Internet www.lomianki.pl
E-mail umig@lomianki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/08/2013
Wadium zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście zł)
Zaliczka Nie
Uprawnienie ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
Wiedza ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie minimum dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda.
Potencjał ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
Zdolne ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
Sytuacja ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podst. Art. 144 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1)w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje, 2)w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3)w przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia, 4)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pomimo zachowania należytej staranności. Ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia z wyjątkiem pkt 3.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
Adres uzyskania siwz Na pisemny wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki, pok nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 20,00 zł.
Data składania wniosków 17/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki, pok nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany w ramach 8. Osi Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (PO IG). Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)