Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 1189
|
Ulica |
ul. Powstańców Warszawy 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-915
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
48-52 378 16 40
|
Fax |
48-52 378 12 34
|
Internet |
http://1blog.wp.mil.pl
|
Regon |
09317109000000
|
E-mail |
1blog.zampub@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium oddzielnie na każdą część zamówienia w wysokości dla :
I części zamówienia: 4500 zł; dla II części zamówienia: 2500 zł., dla III części zamówienia 1500 zł. Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 03 1010 1078 0059 3313 9130 0000.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt. 45 ust. 6.
3. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy
w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą.
4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne, a poza tym powinno zawierać w swojej treści:
a)wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku),
b)wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić,
c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany,
d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium,
e)wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej
z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
UWAGA: Bank, w którym zamawiający posiada rachunek standardowo nie poświadcza kart wzorów podpisów w związku z dokonywaniem przez zamawiającego czynności prawnych poza Bankiem.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data oraz godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa
w art. 46 i 148 ust.4.
Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium dołączyć do dokumentów wraz
z ofertą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
|
Wiedza |
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
|
Potencjał |
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
|
Zdolne |
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
|
Sytuacja |
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wydajności i jakości wydruku i z nazwami wyrobu oraz nazwami producenta
|
Inne dokumenty |
Zobowiązanie (art. 26 ust. 2b) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w zakresie wymienionym
w SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http:// 1blog.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
JW 1189, ul. Powstańców Warszaw 2 , 85-915 Bydgoszcz, sekcja zamówień publicznych.
|
Data składania wniosków |
15/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
kancelaria na 1 piętrze w siedzibie zamawiającego, wejście przez biuro przepustek.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Każdy wykonawca może złożyć na dana część lub części tylko jedną ofertę napisaną na maszynie lub komputerze. Dopuszcza się odręczne, czytelne wypełnienie formularza ofertowego i załączników związanych z ofertą. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i spełniać wymogi w niej określone oraz być zgodna z ustawą.
2. Wraz z ofertą w rozumieniu art. 66 § 1 k.c., należy w kopercie złożyć:
a) wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
b) wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
z postępowania,
c) ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania i do zawarcia umowy
w toczącym się postępowaniu, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
3. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
4. Zamawiający zaleca aby pierwsza strona złożonych dokumentów zawierała spis treści a strony były ponumerowane i spięte (zszyte). Ofert nie bindować.
5. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument,
z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu , do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
6. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne.
7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować.
8. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać: Oferta na przetarg, nr część zamówienia, sprawa 01.Łącz.D.13, z dopiskiem: nie otwierać przed 15.04.2013 r. godz. 10:00 .
9. W razie konieczności uzupełnienia lub zamiany ofert dokumenty należy złożyć
w kancelarii zamawiającego w zamkniętej kopercie i opisać Uzupełnienie, zamiana, przetarg nr części zamówienia sprawa 01.Łącz.D.13 z dopiskiem nie otwierać bez zgody przewodniczącego komisji.
10. Otwarcie ofert nastąpi o godz.10:00 w pomieszczeniach sekcji zamówień publicznych w siedzibie zamawiającego, budynek sztabu i logistyki nr 8,
p. 222.
11. Zamawiający żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Kwota jaką pozostawi wykonawca na zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|