Tonery, tusze, taśmy do drukarek igłowych.

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-15 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 1189
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50997 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921129, 301923004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Tonery do drukarek laserowych/faksów/, urządzeń wielofunkcyjnych; tusze
do ploterów, drukarek atramentowych, taśmy do drukarek igłowych.
Razem 1483 sztuk w 124 pozycjach.
Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda stanowi samoistne zamówienie. Wykonawca może wziąć udział w wybranej części lub częściach zamówienia. Wszelkie zapisy i wymogi znajdujące się w SIWZ dotyczą każdej części zamówienia chyba, że zapis szczegółowy stanowi inaczej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 1189
Ulica ul. Powstańców Warszawy 2
Nr domu 2
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-915
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 48-52 378 16 40
Fax 48-52 378 12 34
Internet http://1blog.wp.mil.pl
Regon 09317109000000
E-mail 1blog.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium oddzielnie na każdą część zamówienia w wysokości dla : I części zamówienia: 4500 zł; dla II części zamówienia: 2500 zł., dla III części zamówienia 1500 zł. Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 03 1010 1078 0059 3313 9130 0000. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt. 45 ust. 6. 3. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne, a poza tym powinno zawierać w swojej treści: a)wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b)wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e)wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. UWAGA: Bank, w którym zamawiający posiada rachunek standardowo nie poświadcza kart wzorów podpisów w związku z dokonywaniem przez zamawiającego czynności prawnych poza Bankiem. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data oraz godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust.4. Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium dołączyć do dokumentów wraz z ofertą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Wiedza na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Potencjał na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Zdolne na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Sytuacja na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z parametrami wydajności i jakości wydruku i z nazwami wyrobu oraz nazwami producenta
Inne dokumenty Zobowiązanie (art. 26 ust. 2b) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w zakresie wymienionym w SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http:// 1blog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz JW 1189, ul. Powstańców Warszaw 2 , 85-915 Bydgoszcz, sekcja zamówień publicznych.
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce kancelaria na 1 piętrze w siedzibie zamawiającego, wejście przez biuro przepustek.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Każdy wykonawca może złożyć na dana część lub części tylko jedną ofertę napisaną na maszynie lub komputerze. Dopuszcza się odręczne, czytelne wypełnienie formularza ofertowego i załączników związanych z ofertą. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i spełniać wymogi w niej określone oraz być zgodna z ustawą. 2. Wraz z ofertą w rozumieniu art. 66 § 1 k.c., należy w kopercie złożyć: a) wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, b) wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, c) ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania i do zawarcia umowy w toczącym się postępowaniu, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Zamawiający zaleca aby pierwsza strona złożonych dokumentów zawierała spis treści a strony były ponumerowane i spięte (zszyte). Ofert nie bindować. 5. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu , do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 6. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. 7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować. 8. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać: Oferta na przetarg, nr część zamówienia, sprawa 01.Łącz.D.13, z dopiskiem: nie otwierać przed 15.04.2013 r. godz. 10:00 . 9. W razie konieczności uzupełnienia lub zamiany ofert dokumenty należy złożyć w kancelarii zamawiającego w zamkniętej kopercie i opisać Uzupełnienie, zamiana, przetarg nr części zamówienia sprawa 01.Łącz.D.13 z dopiskiem nie otwierać bez zgody przewodniczącego komisji. 10. Otwarcie ofert nastąpi o godz.10:00 w pomieszczeniach sekcji zamówień publicznych w siedzibie zamawiającego, budynek sztabu i logistyki nr 8, p. 222. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Kwota jaką pozostawi wykonawca na zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)