Dostawa kodeków IP (znak sprawy: BZ/SZP-29/12)

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-05-10 12:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51625 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302326000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 1 jest dostawa oraz wdrożenie koderów audio IP, w tym: rozbudowa systemu połączeń reporterskich, poprzez dostawę 3 stacjonarnych kodeków IP, 12 kodeków programowych, 3 szt. licencji stereo IP kodek do istniejącego systemu MDC.net Codec Management System Version 3 wraz z wdrożeniem stacjonarnych kodeków IP do eksploatacji w systemie MDC.net.
Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 2 jest dostawa oraz wdrożenie koderów audio IP/ISDN, w tym: wymiana kodeków audio satelitarnych wozów transmisyjnych poprzez dostawę oraz wdrożenie 9 kodeków IP / ISDN w satelitarnych wozach transmisyjnych oraz 9 kodeków IP w Centrum Kontroli Emisji Programów obiektu O1 Zamawiającego
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno zadanie lub większą liczbę zadań, na jakie został podzielony przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).

Opis

Przedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 1 jest dostawa oraz wdrożenie koderów audio IP, w tym: rozbudowa systemu połączeń reporterskich, poprzez dostawę 3 stacjonarnych kodeków IP, 12 kodeków programowych, 3 szt. licencji stereo IP kodek do istniejącego systemu MDC.net Codec Management System Version 3 wraz z wdrożeniem stacjonarnych kodeków IP do eksploatacji w systemie MDC.netPrzedmiotem zamówienia w Zadaniu nr 2 jest dostawa oraz wdrożenie koderów audio IP/ISDN, w tym: wymiana kodeków audio satelitarnych wozów transmisyjnych poprzez dostawę oraz wdrożenie 9 kodeków IP / ISDN w satelitarnych wozach transmisyjnych oraz 9 kodeków IP w Centrum Kontroli Emisji Programów obiektu O1 Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Ulica Al. Niepodległości 77/85
Nr domu 77/85
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-977
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 6459384
Fax +48 22 6453957
Internet www.prsa.pl
Regon 01042059100000
E-mail matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 120
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Wiedza Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: w Zadaniu nr 1 - Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z uruchomieniem urządzeń kodujących lub dekodujących sygnały audio lub video o wartości 20 000,00 PLN brutto. W Zadaniu nr 2 - Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oraz uruchomienie urządzeń kodujących lub dekodujących sygnały audio lub video o wartości 50 000,00 PLN brutto. Ocena spełniania warunku (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, wymienionych w pkt. III. 4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.2-10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia. W przypadku złożenia oferty na więcej zadań niż jedno, za spełniających warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą się spełnieniem tego warunku w zakresie opisanym w pkt. 8.3 SIWZ dla każdego z zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę. Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunku udziału opisanego w pkt. 8.3 SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ, (pkt. III. 6 niniejszego ogłoszenia)
Potencjał Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III. 4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie)- w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.5 SIWZ, z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane- w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. Wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, pełnomocnictwo złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2 i 10.1.3 SIWZ, a w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.5 SIWZ, również w szczególności dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.5 SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1 SIWZ i w pkt. 10.2.4 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2 SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3 SIWZ mają zastosowanie w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentu o którym mowa w pkt. 10.4.1 SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3 SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana treści umowy z uwzględnieniem treści ust. 3 będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności a) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy b)zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.prsa.pl
Adres uzyskania siwz Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 351. piętro III buynek O-1 (stary budynek) od pon.do pt. w godz. 8:00-16:00
Data składania wniosków 10/05/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (satry budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 16.1 SIWZ
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy w Zadaniu nr 1 i lub Zadaniu nr 2, wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. konawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 10 procent ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy 1. w pieniądzu, wpłaconym na konto Polskie Radio S.A. BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. (PEKAO S.A.) nr 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub bezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. WARUNKI PŁATNOSCI 1. Strony ustalają, że za realizację przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci jednorazowo wynagrodzenie umowne ustalone w ofercie cenowej Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, do której zostanie doliczony podatek VAT w wysokości określonej przepisami prawa. 2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego. 3 W wynagrodzeniu określonym w ust. 1 mieszczą się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy, w tym koszty związane z opakowaniem, dostarczeniem, ubezpieczeniem na czas transportu, cłem, opłatami i podatkami. 4. Płatności za dostawę, zostaną przekazane przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze VAT. 5 Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wydania dyspozycji dokonania przelewu bankowi prowadzącemu rachunek Zamawiającego
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające specyfikację techniczną producenta oferowanego sprzętu lub inne dokumenty techniczne producenta zawierające opisy techniczne i funkcjonalne oferowanego sprzętu - w Zadaniu nr 1 i/lub Zadaniu nr 2 (Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim w obu zadaniach)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)