| Biuletyn | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Nazwa | 
						
															Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
													 | 
					
							                									
						| Ulica | 
						
															ul. Langiewicza 2
													 | 
					
							                									
						| Nr domu | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Miejscowość | 
						
															Kielce
													 | 
					
							                									
						| Kod Pocztowy | 
						
															25-381
													 | 
					
							                									
						| Województwo | 
						
															świętokrzyskie
													 | 
					
							                									
						| Tel | 
						
															(041) 361 58 17
													 | 
					
							                									
						| Fax | 
						
															(041) 361 58 17
													 | 
					
							                									
						| Internet | 
						
															www.chok.kielce.pl
													 | 
					
							                							                									
						| E-mail | 
						
															borkowskal@chok.kielce.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Obowiązkowa | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamówienia | 
						
															Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
													 | 
					
							                							                									
						| Rodz zam | 
						
															D
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy częsci | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Liczba częsci | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dialog | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zam uzupelniajace | 
						
															Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. -10%, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw (usług), zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (polegających na rozszerzeniu dostawy), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
													 | 
					
							                									
						| Czas | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Czas w miesiącach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
													 | 
					
							                									
						| Zaliczka | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Uprawnienie | 
						
															1.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
													 | 
					
							                									
						| Wiedza | 
						
															a)w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
Część nr
Wartość brutto zł(PLN)
1
60.000,00
2
60.000,00
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ).  Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.  Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia przez jedną dostawę  więcej niż jednego z ww. warunków
													 | 
					
							                									
						| Potencjał | 
						
															Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
													 | 
					
							                									
						| Zdolne | 
						
															Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja | 
						
															znajdowania się w sytuacji sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 5 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | 
						
															a)w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
Część nr
Wartość brutto zł(PLN)
1
60.000,00
2
60.000,00
Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika do SIWZ)
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok grup kap 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dokument podmiotów | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok potw 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok potw 5 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty potwierdzające | 
						
															a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, wypełniona tabela  asortymentowo cenowa w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji.
c) Oświadczenie  w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/,
d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta,
e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
f) zobowiązanie podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik do  SIWZ 
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien :
a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy,
b)dostarczyć wypełnioną tabelę (formularz asortymentowo-cenowy), w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę,
c)Zaoferować przedmiot zamówienia  zgodny z wymaganiami zawartymi  w załączniku nr1- pakiet /część/,
d)złożyć kopię dokumentów rejestrowych dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu, deklaracja zgodności, certyfikat CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia,  zgodnie z  klasą produktu. Zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ). Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji której dotyczą. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie.
e)złożyć oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do  specyfikacji, posiada dopuszczenie zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty.
f)złożyć materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia: katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta  w języku polskim, wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom opisanym w załączniku nr1-pakiet. Jeżeli w prospekcie brak opisu danego parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/ warunków, które zostały określone w załączniku nr1-pakiet. Dokumenty zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.
g)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
h)dostarczenie próbek (zgodnie z opisem w załączniku nr1- pakiet)w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia  z opisem w specyfikacji. Próbki należy  starannie opisać, zaznaczyć  pozycję pakietu. Ocena jakości będzie przeprowadzona przez Komisję d/s Jakości. Próbki należy złożyć w terminie składania oferty w pokoju nr22 w osobnej kopercie opisanej: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, Pawilon A, pokój nr22, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce, Próbki do przetargu-zakup i dostawa art. laboratoryjnych-pakiet nr. Oprócz opisu w/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Oferta musi być całościowa i musi zawierać cały wymieniony asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do złożenia próbek /w przypadku braku zapisu pod pakietem/ celem udokumentowanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia  poprzez złożenie próbek zaoferowanego produktu / w przypadku wątpliwości dotyczących parametrów użytkowych  przedmiotu zamówienia/, w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia  z opisem w specyfikacji. Próbki nie podlegają zwrotowi.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument  lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty | 
						
															Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):  
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.
c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty.
d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VI, ust.8 pkt: b), e); ust.9 pkt: a), b), c)  dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
													 | 
					
							                									
						| Niepełnosprawne | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Kod trybu zamówienia | 
						
															PN
													 | 
					
							                									
						| Czy zmiana umowy | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
2)Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do  realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Sprzedającego (Wykonawcy) 
3)Zmiany osób, jeżeli  Kupujący (Zamawiający) uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków
4)zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie,  zmiany przepisów których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron
5)zmiana korzystna dla Kupującego
6)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Sprzedającego) i Zamawiającego (Kupującego), przedłużenia się procedury przetargowej, 
7)zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy,
8)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia,
9)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1,
10)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT,  z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (Kupującego), w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi,
11)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Szpitala (Kupujący dopuszcza zmiany umowy w zakresie sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia, liczby opakowań pod warunkiem, że przeliczona ilość  z załącznika pakiet  pozostanie nie zmieniona)
12) Zamiany numeru kat. produktu w przypadku: wycofania z obrotu, wstrzymania produkcji, zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, zmiana po akceptacji przez Kupującego(Zamawiającego).
13)zmiany organizacyjne / strukturalne / własnościowe formy prawnej / przekształcenia po stronie Zamawiającego, w szczególności związane z przekształceniem, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2013.217 j. t.) oraz innych stosowanych przepisach,
14)Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
													 | 
					
							                									
						| Kod kryterium | 
						
															C
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | 
						
															www.chok.kielce.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres uzyskania siwz | 
						
															Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22
													 | 
					
							                									
						| Data składania wniosków | 
						
															24/03/2014
													 | 
					
							                									
						| Godzina składania wniosków | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| Miejsce | 
						
															Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22
													 | 
					
							                									
						| Termin | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Termin związania ofertą | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Czy unieważnienie | 
						
															Nie
													 |