Data publikacji |
2014-04-18 |
Data zakończenia |
2014-04-29 12:00:00 |
Instytucja |
Gminna Biblioteka Publiczna |
Miejscowość |
Olesno |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- Różne meble i wyposażenie,
- Sprzęt gospodarstwa domowego,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Urządzenia sieciowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
134360 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
374720007, 453500005, 391500008, 390000002, 397000003, 320000003, 324200003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę-montaż następującego asortymentu:
Pakiet 1- Dostawa i montaż urządzeń kręgielni,
Pakiet 2- Dostawa , montaż i konfiguracja urządzeń teletechnicznych,
Pakiet 3- Dostawa i montaż systemu alarmowego oraz urządzeń CCTV - monitoring,
Pakiet 4- Dostawa i montaż centrali nawiewno wywiewnej z wymiennikiem krzyżowym,
Pakiet 5- Dostawa i montaż zabudowy meblowej Gminnej Biblioteki Publicznej,
Pakiet 6- Dostawa wyposażenia -fitness-,
Pakiet 7- Dostawa wyposażenia gospodarczego,
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (w ramach określonych w formularzach asortymentowo cenowych zakresów -pakietów).
OpisZakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń kręgielni, montaż i uruchomienie.
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację urządzeń teletechnicznych.
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr II.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację urządzeń systemu alarmowego i monitoringu.
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr III.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż konfigurację z istniejącą instalacją oraz uruchomienie centrali nawiewno wywiewnej z wymiennikiem krzyżowym,
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ- Pakiet nr IVZakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i montaż zabudowy meblowej Gminnej Biblioteki Publicznej.
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ. - Pakiet nr V.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę sprzętu -fitness .
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ.- Pakiet nr VI.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia gospodarczego.
Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ.- Pakiet nr VII. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gminna Biblioteka Publiczna
|
Ulica |
ul. Długa 21 A
|
Nr domu |
21 A
|
Miejscowość |
Olesno
|
Kod Pocztowy |
33-210
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
14 641 24 44
|
Fax |
14 641 24 44
|
Internet |
www.gbpolesno.nazwa.pl
|
Regon |
85180488600000
|
E-mail |
am.ugolesno@poczta.fm
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
7
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w ramach oferowanych części - pakietów, w wysokości:
- pakiet 1: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych),
- pakiet 2: 1 000,00 złotych (jeden tysiąc złotych),
- pakiet 3: 300,00 złotych (trzysta złotych),
- pakiet 4: 500,00 złotych (pięćset złotych),
- pakiet 5: 4 000,00 złotych (cztery tysiące złotych),
- pakiet 6: 400,00 złotych (czterysta złotych),
- pakiet 7: 600,00 złotych (sześćset złotych),
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna go za spełniony gdy Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- minimum 2 dostawy - usługi potwierdzone referencjami o wartości brutto nie mniejszej
niż:
- urządzenia kręgielni -250 000 zł; (pakiet 1)
- zabudowa meblowa -100 000 zł; (pakiet 5)
W pozostałym zakresie, tj.
- urządzenia teletechniczne (pakiet 2),
- system alarmowy i CCTV (pakiet 3),
- centrala naw-wywiewna (pakiet 4),
- wyposażenie fitness (pakiet 6),
- wyposażenie gospodarcze (pakiet 7) -
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Formularz oświadczenia - wypełniony- podpisany.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna go za spełniony gdy Wykonawca przedstawi: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy, usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami związanymi z montażem i uruchomieniem , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa,
2.Akceptacja postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy- zaparafowany wzór- projekt umowy,
3.Szczegółowa wycena oferty- formularz ofertowy w ramach oferowanych pakietów,
4.Zabezpieczenie - Wadium - dowód wniesienia,
5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną,
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy będzie możliwa, w szczególności, gdy:
a). w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu - jakości usług lub dostarczanego sprzętu, lub
b). zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego,
c). potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa,
d). potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
e). potrzeba zmiany treści umowy w zakresie terminu wykonania umowy została spowodowana nieprzewidzianymi zdarzeniami - uniemożliwiającymi wykonanie realizacji zadania (dostawy, montażu) w terminie umownym.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gbpolesno.nazwa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gminna Biblioteka Publiczna ,ul. Długa 21A ,33 - 210 Olesno - siedziba GBP
|
Data składania wniosków |
29/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Gminna Biblioteka Publiczna ,ul. Długa 21A ,33 - 210 Olesno - siedziba GBP
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|