Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
|
Ulica |
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Suwałki
|
Kod Pocztowy |
16-400
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
087 5676053
|
Fax |
087 5675022
|
Internet |
www.pwik.suwalki.pl
|
Regon |
790011345
|
E-mail |
biuro@pwik.suwalki.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka Prawa Handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające, zostaną udzielone do 25% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na: wykonaniu dodatkowego oświetlenia, wykonaniu dodatkowych nawierzchni z kostki granitowej, kostki bazaltowej lub płyt granitowych, zamontowaniu dodatkowych ławek lub innych miejsc do odpoczynku.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/08/2014
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu i oddaniu do użytku fontanny z której każda wyposażona została w co najmniej 10 dysz o zmiennych i podświetlanych obrazach wodnych,
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placów, dróg, ścieżek, parkingów itp. z płyt kamiennych o powierzchni co najmniej 300 m2 i z kostki kamiennej o powierzchni co najmniej 300 m2. Dopuszcza się wykonanie nawierzchni z płyt i nawierzchni z kostki betonowej w odrębnych zadaniach.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą wykonywać zamówienie tj.
a) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
b) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) Kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W przypadku zaproponowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji Wykonawca przedstawia odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe takie jak: DTR, karty katalogowe, certyfikaty i inne dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z tymi w dokumentacji projektowej.
|
Inne dokumenty |
dowód wpłaty wadium
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej - w zakresie terminu zakończenia oraz ceny w sytuacji gdy powstały szkody materialne w wykonywanych pracach,
- przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
- w przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować pozostałe Strony na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z Umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej.
b) problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy i starannym zapoznaniu się z projektem budowlanym - w zakresie terminu zakończenia,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana ceny,
d) ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne (uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z normami i sztuką budowlaną) lub inne przyczyny nie zawinione przez strony - zmiana terminu,
e) długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych - zmiana terminu,
f) Wystąpienia robót dodatkowych, uzupełniających i/lub zamiennych, - zmiana terminu,
g) uzyskania pozwolenia na budowę później niż 30 maja 2014r. - zmiana terminu,
h) zmiana nazwy oraz formy prawnej Stron- w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) zmian wynikających ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Zamówienia publiczne - Specyfikacje do pobrania
|
Adres uzyskania siwz |
w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. Za SIWZ w wersji papierowej pobierana jest opłata 80 zł + VAT. Wydawana na wniosek Wykonawcy.
|
Data składania wniosków |
08/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie przez Wykonawcę opisanego wyżej warunku.
|