Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 13 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkie: Chodnów_0009, Gośliny_0017, Janów_0019, Konstantynów_0022, Marchaty_0026, Przyłuski_0037, Słupce_0041, Stara Wieś_0043, Szczuki_0045, Szwejki Małe_0046, Zofiów_0055, Nowy Chodnów_0059, Nowe Przyłuski_0060.

Data publikacji 2014-04-18
Data zakończenia 2014-04-28 12:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Rawskiego
Miejscowość Rawa Mazowiecka
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86193 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 13 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkie: Chodnów_0009, Gośliny_0017, Janów_0019, Konstantynów_0022, Marchaty_0026, Przyłuski_0037, Słupce_0041, Stara Wieś_0043, Szczuki_0045, Szwejki Małe_0046, Zofiów_0055, Nowy Chodnów_0059, Nowe Przyłuski_0060.
Przedmiotem zamówienia jest:
Część A - modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów ewidencyjnych gminy Biała Rawska: Marchaty_0026, Słupce_0041, Stara Wieś_0043, Szwejki Małe_0046, Zofiów_0055.
Część B - modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 8 obrębów ewidencyjnych gminy Biała Rawska: Chodnów_0009, Gośliny_0017, Janów_0019, Konstantynów_0022, Przyłuski_0037, Szczuki_0045, Nowy Chodnów_0059, Nowe Przyłuski_0060.
Modernizacja obejmuje następujące czynności:
1) Analizę materiałów źródłowych dla całego obiektu oraz dokumentacji dotyczących granic administracyjnych z przyległych ODGiK.
2) Przetworzenie dokumentów powstałych w wyniku pracy do postaci elektronicznej
3) Aktualizację i uzupełnienie graficznej bazy danych.
4) Sprawdzenie stanu osnowy na obiekcie.
5) Ustalenie i pomiar granic administracyjnych.
6) Poprawę wektoryzacji granic działek.
7) Ustalenie granic działek w obrębie zabudowań w przypadku odległości od budynków do granicy 0-1,0 m.
8) Pomiar granic dla działek przekraczających odchyłkę powierzchniową określoną w §68 Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych.
9) Określenie położenie punktów granicznych dla działek z wektoryzacji z dokładnością 1,5 m poza zabudowaniami i 0,6 w terenach zabudowanych
10) Wykonanie pomiaru przebiegu granic rzek, cieków i zbiorników wodnych, uzgodnienie przebiegu urządzeń melioracji podstawowej.
11) Wykonanie pomiaru przebiegu linii rozgraniczających drogi.
12) Utworzenie topologicznej bazy działek.
13) Utworzenie dodatkowej bazy działek z pomiaru.
14) Porównanie danych graficznych i opisowych z analizą danych źródłowych w zakresie klasyfikacji.
15) Przeprowadzenie wywiadu terenowego w zakresie zmiany użytków.
16) Przeprowadzenie klasyfikacji uzupełniającej.
17) Rozliczenie użytków i klas w działkach poprzez przecięcie baz.
18) Utworzenie baz danych użytków i konturów klasyfikacyjnych spójnych topologicznie z bazą działek.
19) Uzgodnienie granic rejonów statystycznych.
20) Uzgodnienie bazy adresowej.
21) Pozyskanie numeracji dróg publicznych.
22) Określenie powierzchni działek ewidencyjnych , użytków i konturów klasyfikacyjnych celem aktualizacji danych opisowych i graficznych
23) Założenie ewidencji budynków i lokali
24) Sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji
25) Sporządzenie projektu klasyfikacji
26) Wyłożenie projektu modernizacji i klasyfikacji
27) Sporządzenie dokumentacji technicznej
28) Aktualizację bazy graficznej i opisowej wynikami opracowania
29) Uzgodnienie styków z przyległymi obrębami
30) Wykonanie dokumentacji dla przyległych ODGiK.
31) Uzupełnienie wynikami opracowania styki baz działek, konturów i użytków przyległych jednostek ewidencyjnych i obrębów.
32) Wykonanie badań hipotecznych z zakresu działu I i II.
33) Sporządzenie raportów z kontroli w programach ewmapa i ewopis.

Szczegóły techniczne wykonania poszczególnych czynności określają warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do umowy.
Cena ryczałtowa oferty zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

Opis

Modernizacja obejmuje następujące czynności:
1) Analizę materiałów źródłowych dla całego obiektu oraz dokumentacji dotyczących granic administracyjnych z przyległych ODGiK.
2) Przetworzenie dokumentów powstałych w wyniku pracy do postaci elektronicznej
3) Aktualizację i uzupełnienie graficznej bazy danych.
4) Sprawdzenie stanu osnowy na obiekcie.
5) Ustalenie i pomiar granic administracyjnych.
6) Poprawę wektoryzacji granic działek.
7) Ustalenie granic działek w obrębie zabudowań w przypadku odległości od budynków do granicy 0-1,0 m.
8) Pomiar granic dla działek przekraczających odchyłkę powierzchniową określoną w §68 Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych.
9) Określenie położenie punktów granicznych dla działek z wektoryzacji z dokładnością 1,5 m poza zabudowaniami i 0,6 w terenach zabudowanych
10) Wykonanie pomiaru przebiegu granic rzek, cieków i zbiorników wodnych, uzgodnienie przebiegu urządzeń melioracji podstawowej.
11) Wykonanie pomiaru przebiegu linii rozgraniczających drogi.
12) Utworzenie topologicznej bazy działek.
13) Utworzenie dodatkowej bazy działek z pomiaru.
14) Porównanie danych graficznych i opisowych z analizą danych źródłowych w zakresie klasyfikacji.
15) Przeprowadzenie wywiadu terenowego w zakresie zmiany użytków.
16) Przeprowadzenie klasyfikacji uzupełniającej.
17) Rozliczenie użytków i klas w działkach poprzez przecięcie baz.
18) Utworzenie baz danych użytków i konturów klasyfikacyjnych spójnych topologicznie z bazą działek.
19) Uzgodnienie granic rejonów statystycznych.
20) Uzgodnienie bazy adresowej.
21) Pozyskanie numeracji dróg publicznych.
22) Określenie powierzchni działek ewidencyjnych , użytków i konturów klasyfikacyjnych celem aktualizacji danych opisowych i graficznych
23) Założenie ewidencji budynków i lokali
24) Sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji
25) Sporządzenie projektu klasyfikacji
26) Wyłożenie projektu modernizacji i klasyfikacji
27) Sporządzenie dokumentacji technicznej
28) Aktualizację bazy graficznej i opisowej wynikami opracowania
29) Uzgodnienie styków z przyległymi obrębami
30) Wykonanie dokumentacji dla przyległych ODGiK.
31) Uzupełnienie wynikami opracowania styki baz działek, konturów i użytków przyległych jednostek ewidencyjnych i obrębów.
32) Wykonanie badań hipotecznych z zakresu działu I i II.
33) Sporządzenie raportów z kontroli w programach ewmapa i ewopis.

Szczegóły techniczne wykonania poszczególnych czynności określają warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do umowy.Modernizacja obejmuje następujące czynności:
1) Analizę materiałów źródłowych dla całego obiektu oraz dokumentacji dotyczących granic administracyjnych z przyległych ODGiK.
2) Przetworzenie dokumentów powstałych w wyniku pracy do postaci elektronicznej
3) Aktualizację i uzupełnienie graficznej bazy danych.
4) Sprawdzenie stanu osnowy na obiekcie.
5) Ustalenie i pomiar granic administracyjnych.
6) Poprawę wektoryzacji granic działek.
7) Ustalenie granic działek w obrębie zabudowań w przypadku odległości od budynków do granicy 0-1,0 m.
8) Pomiar granic dla działek przekraczających odchyłkę powierzchniową określoną w §68 Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych.
9) Określenie położenie punktów granicznych dla działek z wektoryzacji z dokładnością 1,5 m poza zabudowaniami i 0,6 w terenach zabudowanych
10) Wykonanie pomiaru przebiegu granic rzek, cieków i zbiorników wodnych, uzgodnienie przebiegu urządzeń melioracji podstawowej.
11) Wykonanie pomiaru przebiegu linii rozgraniczających drogi.
12) Utworzenie topologicznej bazy działek.
13) Utworzenie dodatkowej bazy działek z pomiaru.
14) Porównanie danych graficznych i opisowych z analizą danych źródłowych w zakresie klasyfikacji.
15) Przeprowadzenie wywiadu terenowego w zakresie zmiany użytków.
16) Przeprowadzenie klasyfikacji uzupełniającej.
17) Rozliczenie użytków i klas w działkach poprzez przecięcie baz.
18) Utworzenie baz danych użytków i konturów klasyfikacyjnych spójnych topologicznie z bazą działek.
19) Uzgodnienie granic rejonów statystycznych.
20) Uzgodnienie bazy adresowej.
21) Pozyskanie numeracji dróg publicznych.
22) Określenie powierzchni działek ewidencyjnych , użytków i konturów klasyfikacyjnych celem aktualizacji danych opisowych i graficznych
23) Założenie ewidencji budynków i lokali
24) Sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji
25) Sporządzenie projektu klasyfikacji
26) Wyłożenie projektu modernizacji i klasyfikacji
27) Sporządzenie dokumentacji technicznej
28) Aktualizację bazy graficznej i opisowej wynikami opracowania
29) Uzgodnienie styków z przyległymi obrębami
30) Wykonanie dokumentacji dla przyległych ODGiK.
31) Uzupełnienie wynikami opracowania styki baz działek, konturów i użytków przyległych jednostek ewidencyjnych i obrębów.
32) Wykonanie badań hipotecznych z zakresu działu I i II.
33) Sporządzenie raportów z kontroli w programach ewmapa i ewopis.

Szczegóły techniczne wykonania poszczególnych czynności określają warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu Rawskiego
Ulica pl. Wolności 1
Nr domu 1
Miejscowość Rawa Mazowiecka
Kod Pocztowy 96-200
Województwo łódzkie
Tel 046 8144631
Fax 046 8144631
Internet www.powiatrawski.pl
Regon 75014763300000
E-mail starostwo@powiatrawski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/12/2014
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2500,00 zł - w przypadku złożenia oferty na część A zamówienia słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 2500,00 zł - w przypadku złożenia oferty na część B zamówienia słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 5000,00 zł - w przypadku złożenia oferty na część A i B zamówienia słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 w terminie do dnia 25.04.2014 r. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II 38 Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Termin wniesienia wadium w formie gotówkowej jest równoznaczny z wpłynięciem na konto bankowe Zamawiającego. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej, Plac Wolności 1, w terminie do dnia 28.04.2014 r. godz. 1200, a do oferty załączyć kserokopię. Uwaga: Na poleceniu przelewu lub gwarancji musi być adnotacja: Wadium - Część A- modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska. lub Wadium - Część B - modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 8 obrębów gminy Biała Rawska. lub Wadium - Część A i B - modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 13 obrębów gminy Biała Rawska.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług co najmniej 2 usługi o wartości minimum 100 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wraz załączeniem dowodów dotyczących czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. po 1 dok. dla każdej usługi).
Zdolne Warunek będzie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca przedstawi co najmniej trzy osoby posiadające minimum 2 lata doświadczenia potwierdzonego wykazem usług, które wykonał, oraz posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści niniejszej umowy mogą następować w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w drodze aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę w zakresie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: 1) nie można dotrzymać terminu wykonania zamówienia na skutek klęski żywiołowej, 2) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) nastąpiło wydłużenie trwania procedur administracyjnych, niezależnych od Wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpiły zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy przez osoby przewidziane do wykonywania zamówienia, 5) wystąpiła konieczność wykonania prac nie będących przedmiotem umowy, a niezbędnych do wykonania kompletnego opracowania będącego przedmiotem umowy, których przy zachowaniu należytej staranności Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zmiana dokonana wbrew tym postanowieniom podlega unieważnieniu
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiatrawski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami 96-200 Rawa Mazowiecka ul. Plac Wolności 1 pokój nr 9.
Data składania wniosków 28/04/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej; Plac Wolności 1; pok. Nr 1 Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)