Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego
i towarzyszącego dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, w zakres którego wchodzi transport, wykonanie - dostawa, wniesienie, montaż - instalacja mebli oraz sprzętu towarzyszącego z przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz FC-OPZ.
a) Wykonawca na własny koszt, musi uzyskać wszystkie zgody niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, mając na uwadze lokalizację realizacji przedmiotu zamówienia - Stare Miasto. Dostarczanie i montaż może odbywać się wyłącznie zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawa możliwa jest tylko i wyłączenie po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na wjazd na Stare Miasto.
b) Zamawiający informuje, że w czasie montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach nie będzie posiadał dostępu do urządzenia dźwigowego.
c) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia musi dostarczyć do odpowiednich mebli, zgodnie z wymaganiami, certyfikaty i atesty, opinie: zgodne lub odpowiadające normom opisanym poniżej w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 127 27-2002 stopień 4, klasyfikację ogniową w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1-2006, PN-EN 1021-2-2006 klasyfikujący produkt jako trudnozapalny, atesty higieniczny na materiały konstrukcyjne, atesty odporności na ścieranie tkaniny, klasyfikację ogniową w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-88-B-02855 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków.
Certyfikaty, atesty, opinie, zaświadczenia mają być wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
d) Wszystkie uchwyty przy meblach powinny być metalowe satynowe, przykręcane, półokrągłe.
e) Wszystkie kółka przy kontenerach powinny być miękkie przeznaczone na podłoże twarde, jezdne obrotowe ze stoperem.
f) Wszystkie ranty biurek, kontenerów, półki w szafach itp. mają być zakończone zabezpieczeniem odpornym na zniszczenia.
g) Montaż mebli odbędzie się po zakończeniu wykonywania prac budowlanych na budynku. Przewidywany termin zakończenia prac budowlanych 31 lipiec 2014 r.
h) Meble w Sali audytoryjnej muszą mieć takie wymiary i takie połączenie ażeby po ich złączeniu zostały zachowane przejścia boczne od ścian zgodnie z przedstawionym rysunkiem PWW II 9.1.
i) Ilość, oraz opis z FC-OPZ załącznik nr 1 do siwz jest obligatoryjny i pierwszorzędny. Rysunki i opis przy rysunkach stanowi uzupełnienie.
j) Wszystkie meble posiadające zamki mają posiadać 3 komplety kluczy, które zostaną przekazane Zamawiającemu.
k) Meble należy rozmieścić i zamontować w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych w załączniku nr 1 do siwz FC-OPZ oraz przygotować do użytku tj. wypoziomować, wyregulować drzwi, szuflady itp. po zamontowaniu należy zabrać odpady i opakowania jednorazowe |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
|
Ulica |
Rynek Główny 35
|
Nr domu |
35
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-011
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 422 32 64
|
Fax |
012 422 32 64
|
Internet |
www.mhk.pl
|
Regon |
00027778200000
|
E-mail |
przetargi@mhk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
o których mowa w art. 67 ust. 1. pkt. 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającej na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
120
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował dwie dostawy na łączną wartość 600 000,00 zł brutto w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tzn. wykonał dostawę polegającą na świadczeniu kompleksowym obejmującym wykonanie mebli na wymiar wraz z montażem.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W wykazie należy podać dostawy w zakresie wskazanym w opisie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem formularza oferty:
1) formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (FC-OPZ) załącznik nr 1 do siwz;
2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego
3) zobowiązanie podmiotów - jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należy wnieść najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca wniesie zabezpieczenie w wysokości 10% ceny całkowitej, podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczania w formach innych niż wymienione powyżej.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy:
- ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług na asortyment dostawy stanowiący przedmiot zamówienia, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione;
- z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z wykonania danego zakresu dostaw objętego przedmiotem zamówienia, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone odpowiednio
do rzeczywiście wykonanego zakresu dostaw;
b) zmiany terminu polegającej na przedłużeniu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostaw
z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w szczególności
w przypadku opóźnienia w pracach budowlanych trwających w miejscu realizacji przedmiotu umowy;
- działań osób/podmiotów trzecich uniemożliwiających, utrudniających wykonanie dostawy, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron umowy;
2. Zmiany w umowie w przewidzianym zakresie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i wymagają zgłoszenia drugiej Stronie w formie pisemnej
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mhk.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
|
Data składania wniosków |
14/05/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrekcji-IIIp
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 5 Krakowski Obszar Metropolitarny, Działanie 5.2 Rozwój funkcji metropolitarnych Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego dla projektu pn. Modernizacja obiektu Pałacu pod Krzysztoforami - głównej siedziby Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, umowa nr MRPO.05.02.00-12-090/12-00-XVI/165/ FE/12
|
Czy unieważnienie |
Tak
|