Odczynników do badania krwi oraz dostawy roztworu wzbogacającego do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525525-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 340000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I – Odczynniki do aparatury Konelab 30 ISE Będącego własnością Zamawiającego

Część II – Odczynniki do aparatów ACL9000 i ACL TOP 300 CTS

Część III – roztwór wzbogacający do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych – 12 000 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cad0d5ae-ae30-4901-ac37-1b2f59ae8e77
Biuletyn 525525-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Regon 29728200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzeźnicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 618 810
Zamawiajacy fax 122 618 822
Zamawiajacy email a.drzymala@rckik.krakow.pl
Adres strony url www.rckik.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Kurierem lub pocztą na adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-540 Krakow, ul Rzeżnicza 11
Nazwa nadana zamowieniu Odczynników do badania krwi oraz dostawy roztworu wzbogacającego do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych
Numer referencyjny ZP-6/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I – Odczynniki do aparatury Konelab 30 ISE Będącego własnością Zamawiającego Część II – Odczynniki do aparatów ACL9000 i ACL TOP 300 CTS Część III – roztwór wzbogacający do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych – 12 000 sztuk
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie zaświadczenia lub oświadczenia
Zakresie warunkow udzialu Na podstawie oświadczenia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Należy do oferty dołączyć odpowiednie tabele lub próbki asortymentu (cześć 3)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1, pkt 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji : a) zastąpienia wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; c) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d) koniecznej zmiany w wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: -stawki podatku od towarów i usług, -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co wykonawca musi udowodnić w szczególności przedstawiając dowody zatrudnienia z których wynika wysokość płacy w przypadku zmian o których mowa w ust d tiret drugie i trzecie. e) zmian nazw własnych lub numerów identyfikacyjnych przedmiotów zamówienia 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Odczynniki do aparatury Konelab 30 ISE Będącego własnością Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1.)-60% (do 6 punktów) - cena liczona proporcjonalnie 2.)-10% (do 1 punktu) – termin realizacji dostaw do 5 dni kalendarzowych - 1 punkt); do 10 dni kalendarzowych - 0 pkt . (nieprzekraczalny termin realizacji to 10 dni kalendarzowych) – punktacja wspólna dla obydwu części 3.)-30 % termin przydatności do użycia (do 3 punktów). 3.1.) dla części I i II: Minimalny termin przydatności do użycia od dostawy do Zamawiającego - 4 miesiące – 0 pkt; 5 miesięcy- 1 pkt, 6 miesięcy – 2 pkt; 7 miesięcy – 3 pkt. 3.2.) dla części III: Minimalny termin przydatności - 8 miesięcy – 0 pkt; 10 miesięcy- 1 pkt, 12 miesięcy – 2 pkt; 13 miesięcy – 3 pkt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Odczynniki do aparatów ACL9000 i ACL TOP 300 CTS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty 1.)-60% (do 6 punktów) - cena liczona proporcjonalnie 2.)-10% (do 1 punktu) – termin realizacji dostaw do 5 dni kalendarzowych - 1 punkt); do 10 dni kalendarzowych - 0 pkt . (nieprzekraczalny termin realizacji to 10 dni kalendarzowych) – punktacja wspólna dla obydwu części 3.)-30 % termin przydatności do użycia (do 3 punktów). 3.1.) dla części I i II: Minimalny termin przydatności do użycia od dostawy do Zamawiającego - 4 miesiące – 0 pkt; 5 miesięcy- 1 pkt, 6 miesięcy – 2 pkt; 7 miesięcy – 3 pkt. 3.2.) dla części III: Minimalny termin przydatności - 8 miesięcy – 0 pkt; 10 miesięcy- 1 pkt, 12 miesięcy – 2 pkt; 13 miesięcy – 3 pkt. Pod częścią cenową oferty należy zadeklarować termin przydatności do użycia i termin realizacji dostaw
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin przydatnosci do uzycia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)