Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525027-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1.1. Zakup i dostawa mebli szkolnych- część nr 1 zamówienia.
1.2. Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych- część nr 2 zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy:
4.1. Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie; Ul. Konstytucji 3 Maja 12
4.2. Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka; ul. Krakowska 30
4.3. Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie; Ul. Gliwicka 299
4.4. Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków; ul. Bandurskiego 1
4.5. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Zamkowa 1
4.6. Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego, ul. Wolności 27

5. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df3fac55-c2d4-48cd-90e3-286141b66cc0
Biuletyn 525027-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Numer referencyjny CUW/38/2017/DDP/ŻM/ZS2/SP3/SP7/SP8
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Zakup i dostawa mebli szkolnych- część nr 1 zamówienia. 1.2. Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych- część nr 2 zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: 4.1. Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie; Ul. Konstytucji 3 Maja 12 4.2. Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka; ul. Krakowska 30 4.3. Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie; Ul. Gliwicka 299 4.4. Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków; ul. Bandurskiego 1 4.5. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Zamkowa 1 4.6. Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego, ul. Wolności 27 5. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do siwz
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)