Usługa w zakresie zarządzania projektami unijnymi - pełnienie funkcji koordynatora

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Powiat Jarociński
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529485-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis obowiązków Wykonawcy wspólny dla wszystkich części zamówienia.

W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności:
1) koordynowanie działań projektowych i zapewnienie płynności ich realizacji zgodne z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu,
2) koordynacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie,
3) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
4) nadzór nad rekrutacją uczestników projektu,
5) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia wskaźników rezultatu projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu,
6) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków;
7) rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi
załącznikami i dokumentami,
8) przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu,
9) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu,
10) znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
11) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE,
12) utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
13) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą,
14) przygotowanie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą w sprawach dotyczących realizacji projektu,
15) opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego,
16) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu,
17) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu,
18) administrowanie danymi osobowymi uczestników projektu z poszanowaniem procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu,
19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.

Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z następującymi dokumentami:
1) I CZĘŚĆ:
a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego);
b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).

2) II CZĘŚĆ:
a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego);
b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).

3) III CZĘŚĆ:
a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego);
b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2205ee1f-2b0d-4445-8e53-1173bb7a4bec
Biuletyn 529485-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Jarociński
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 472 920,
Zamawiajacy fax 627 473 337
Zamawiajacy email starostwo@powiat-jarocinski.pl
Adres strony url www.powiat-jarocinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowawe z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-jarocinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jarocinie - Biuro Obsługi Klienta, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
Nazwa nadana zamowieniu Usługa w zakresie zarządzania projektami unijnymi - pełnienie funkcji koordynatora
Numer referencyjny R.RI.272.08.2017.BU
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis obowiązków Wykonawcy wspólny dla wszystkich części zamówienia. W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: 1) koordynowanie działań projektowych i zapewnienie płynności ich realizacji zgodne z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu, 2) koordynacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie, 3) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 4) nadzór nad rekrutacją uczestników projektu, 5) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia wskaźników rezultatu projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, 6) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; 7) rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami, 8) przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu, 9) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 10) znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, 11) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, 12) utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, 14) przygotowanie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą w sprawach dotyczących realizacji projektu, 15) opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, 16) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 17) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 18) administrowanie danymi osobowymi uczestników projektu z poszanowaniem procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z następującymi dokumentami: 1) I CZĘŚĆ: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie). 2) II CZĘŚĆ: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie). 3) III CZĘŚĆ: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: CZĘŚĆ I od dnia zawarcia umowy do 29 października 2018 roku, CZĘŚĆ II od dnia zawarcia umowy do 29 października 2018 roku, CZĘŚĆ III od dnia zawarcia umowy do 28 listopada 2018 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) dla CZĘŚCI I: Usługa w zakresie zarządzania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do wykonania zamówienia publicznego umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tzn. co najmniej 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe, doświadczenie związane z koordynowaniem i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze środków EFS i/lub EFRR tj. zarządzała pełniąc funkcję koordynatora co najmniej jednym projektem spełniającym łącznie następujące wymagania: - wartość projektu wynosiła co najmniej 700.000 zł brutto, - okres realizacji projektu wynosił minimum 18 miesięcy, - w ramach projektu zrealizowano staże u pracodawców, kursy mające na celu wzrost kompetencji zawodowych uczniów, doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów, doskonalenie kompetencji nauczycieli. b) dla CZĘŚCI II: Usługa w zakresie zarządzania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Jarocinie dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do wykonania zamówienia publicznego umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tzn. co najmniej 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe, doświadczenie związane z koordynowaniem i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze środków EFS i/lub EFRR, tj. zarządzała, pełniąc funkcję koordynatora co najmniej jednym projektem spełniającym łącznie następujące wymagania: - wartość projektu wynosiła co najmniej 700.000 zł brutto, - okres realizacji projektu wynosił minimum 18 miesięcy, - w ramach projektu zrealizowano staże u pracodawców, kursy mające na celu wzrost kompetencji zawodowych uczniów, doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów, doskonalenie kompetencji nauczycieli. c) dla CZĘŚCI III: Usługa zarządania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do wykonania zamówienia publicznego umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tzn. co najmniej 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe, doświadczenie związane z koordynowaniem i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze środków EFS i/lub EFRR, tj. zarządzała pełniąc funkcję koordynatora co najmniej jednym projektem spełniającym łącznie następujące wymagania: - wartość projektu wynosiła co najmniej 700.000 zł brutto, - okres realizacji projektu wynosił minimum 18 miesięcy, - w ramach projektu zrealizowano staże u pracodawców, kursy mające na celu wzrost kompetencji zawodowych uczniów, doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów, doskonalenie kompetencji nauczycieli.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII.1.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 3 i 4 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla części I - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) b) dla części II – 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), c) dla części III – 1.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie: 1) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodowała zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku uiszczonego przez Wykonawcę, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, jednak wyłącznie na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym równych lub wyższych od kwalifikacji i doświadczenia osoby zastępowanej.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa w zakresie zarządzania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: 1) koordynowanie działań projektowych i zapewnienie płynności ich realizacji zgodne z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu, 2) koordynacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie, 3) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 4) nadzór nad rekrutacją uczestników projektu, 5) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia wskaźników rezultatu projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, 6) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; 7) rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami, 8) przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu, 9) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 10) znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, 11) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, 12) utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, 14) przygotowanie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą w sprawach dotyczących realizacji projektu, 15) opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, 16) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 17) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 18) administrowanie danymi osobowymi uczestników projektu z poszanowaniem procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z następującymi dokumentami: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0042/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa w zakresie zarządzania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis obowiązków Wykonawcy wspólny dla wszystkich części zamówienia W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: 1) koordynowanie działań projektowych i zapewnienie płynności ich realizacji zgodne z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu, 2) koordynacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie, 3) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 4) nadzór nad rekrutacją uczestników projektu, 5) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia wskaźników rezultatu projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, 6) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; 7) rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami, 8) przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu, 9) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 10) znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, 11) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, 12) utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, 14) przygotowanie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą w sprawach dotyczących realizacji projektu, 15) opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, 16) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 17) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 18) administrowanie danymi osobowymi uczestników projektu z poszanowaniem procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z następującymi dokumentami: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” nr RPWP.08.03.01-30-0041/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Usługa zarządania projektem: Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis obowiązków Wykonawcy wspólny dla wszystkich części zamówienia W ramach zarządzania projektem na stanowisku Koordynatora, Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację zadań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektu, w tym w szczególności: 1) koordynowanie działań projektowych i zapewnienie płynności ich realizacji zgodne z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu, 2) koordynacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie, 3) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, 4) nadzór nad rekrutacją uczestników projektu, 5) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia wskaźników rezultatu projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, 6) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; 7) rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami, 8) przygotowanie ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu, 9) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 10) znajomość zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, 11) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, 12) utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 13) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, 14) przygotowanie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą w sprawach dotyczących realizacji projektu, 15) opracowanie i zgłaszanie zmian do projektu, przygotowywanie formularzy zmian, wprowadzanie zmian w treści wniosku aplikacyjnego, 16) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, 17) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 18) administrowanie danymi osobowymi uczestników projektu z poszanowaniem procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, 19) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z następującymi dokumentami: a) wnioskiem aplikacyjnym projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji wniosku aplikacyjnego); b) umową o dofinansowanie projektu pn. „Kształcenie zawodowe uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo - Biznesowych w Tarcach” nr RPWP.08.03.01-30-0043/16-00 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie).
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)