| GuidZP400 |
cd2a5548-ffa2-437a-bf3d-2c12e13b8d32
|
| Biuletyn |
531141-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
|
| Regon |
146349028
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konwiktorska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-217
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
226280712,
|
| Zamawiajacy fax |
226269132
|
| Zamawiajacy email |
grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konwiktorska 3/5, 00 - 217 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA, CIAST i WYROBÓW CIASTKARSKICH wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
|
| Numer referencyjny |
CPS.DA-G.271.9.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., którego asortyment szczegółowo określono w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 OFERTA.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
- zadanie nr 1 pieczywo (chleb, bułki)
- zadanie nr 2 ciasta i wyroby ciastkarskie
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego
w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby:
• dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
• wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,
• posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
74196,90
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, składa:
zadanie nr 1:
a) aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP,
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
c) decyzję Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
zadanie nr 2:
a) aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP,
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
c) decyzję Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) gdy zostały spełnione warunki:
a) nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które polegają na:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową,
- nie wyłonieniu kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w umowie.
W sytuacji wystąpienia konieczności zmiany umowy, o której mowa w pkt 1, wartość umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, a termin realizacji przedmiotu zamówienia,
o którym mowa w § 11 umowy, może ulec wydłużeniu. W takim przypadku wartość kwoty brutto umowy zostanie podwyższona na podstawie obowiązujących w umowie cen jednostkowych odpowiednio do ilościowego zapotrzebowania asortymentowego Zamawiającego w wydłużonym terminie umowy;
2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
3) gdy wykonanie przedmiotu zamówienia wynika ze zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków finansowych
i prawnych dla Zamawiającego;
4) gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
5) zmiany nazw Stron i adresów do korespondencji.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien – nie później niż w terminie składania ofert – w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji ofertowej należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
9:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
60
|
| IV 6 6 |
Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa (chleb, bułki) wykonywana sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
51685,0
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby:
• dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
• wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,
• posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast wykonywana sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22511,90
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Dostawy ciast i wyrobów ciastkarskich, realizowane będą okazjonalnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienia cząstkowe z minimum trzydniowym wyprzedzeniem przed datą wymaganej dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia tj. ciast i wyrobów ciastkarskich krajowych, produkowanych w Polsce, pierwszej jakości, świeżych – czas dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 6 godzin od momentu wypieku, zgodnie z SIWZ, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach, zgodnych
z wymaganiami systemu HACCP.
4. Ciasta na wagę muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu żywności, zapakowane w sztywnych opakowaniach, foliowane, z oznakowaniem logo producenta oraz nazwą handlową produktu.
5. Ciasto „Babka drożdżowa-wielkanocna” (poz. 6) – każda sztuka produktu musi być ofoliowana i oznakowana nazwą handlową produktu, z widocznym terminem przydatności do spożycia.
Ciasto „Makowiec” (poz. 5) – każda sztuka produktu musi być zapakowana w sztywne opakowanie, ofoliowana i oznakowana nazwą handlową produktu, z widocznym terminem
przydatności do spożycia.
6. Dostawy ciast odbywać się będą okazjonalnie w ilościach od 5 kg do 200 kg.
|
| | |