GuidZP400 |
bfa9b290-2330-45d7-9444-e01a4191ba33
|
Biuletyn |
530541-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
2062570100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obornicka 100-102
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50984
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 656 244,
|
Zamawiajacy fax |
261 656 228
|
Zamawiajacy email |
2wog.zamowienia.publiczne@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową - wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
|
Numer referencyjny |
INFR/359/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-19T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ.
3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Do oferty należy załączyć:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Dla pozycji nr: 1, 2, 6, 7, 8, 9,12, 13 16, 17, 18, 22, 23, 24 w zakresie zad. nr 1 : opis techniczny wyrobu, atest PZH, kartę techniczną producenta lub inny dokument potwierdzający chłonność oraz wielkość ziaren,
8. Dla pozycji nr: 3, 4, 10, 11, 14, 15, 19, 20, 21 w zakresie zad. nr 1 : kartę charakterystyki substancji,
9. Dla pozycji nr 2, 14, 18 w zakresie zad. nr 2: zdjęcia wierzchniej i spodniej warstwy umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu,
10. Dla pozycji nr 1-33 w zakresie zad. nr 3: zdjęcia umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw środków profilaktyki ochrony środowiska
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW PROFILAKTYKI OCHRONY ŚRODOWISKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków profilaktyki ochrony środowiska
|
| |