GuidZP400 |
57f73f7f-27e7-4c42-85c5-0bb42be0d87c
|
Biuletyn |
532279-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
|
Regon |
1061308300122
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
430
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25414
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 490 900,
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.erlich-smurzynska@arimr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby
|
Numer referencyjny |
BOR13.2610.01.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń
w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie (2) dostawy o wartości każdej nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), każda obejmującą swym zakresem dostawę materiałów biurowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
|
Zakresie warunkow udzialu |
w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (według Załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), aktualne na dzień składania ofert oświadczenia że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 5 000,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy), forma wniesienia wadium określona w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
- Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGK ODDZ. KIELCE, 02 1130 1192 0000 3160 0020 0043
- Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Świętokrzyski Oddział Regionalny
ul. Warszawska 430, 25 – 414 Kielce
- Tytuł wpłaty: Wadium – Przetarg nieograniczony na „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby
Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych”
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|