Usługa serwisową i nadzór autorski na moduły EAF, EUA i Portal Pracowniczy dla UCK

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580609-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego na moduły EAF, EAU i Portal Pracowniczy dla UCK, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Formularz oferty.
2. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oraz usług związanych z konserwacją i aktualizacją Oprogramowania Aplikacyjnego a także świadczenia dotyczące Motoru bazy danych.
3. Wykaz Aplikacji objętych usługami przewidzianymi w Umowie określa Dodatek nr 1 do Umowy.
4. Specyfikację usług uwzględnionych w przedmiocie Umowy określa Dodatek nr 2 do Umowy.
5. Zakres usług wraz z przewidzianymi dla nich procedurami realizacji określa Dodatek nr 3 do Umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot Umowy ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności dysponował serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy, obejmujące przynajmniej: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników zamieszczane na serwerze ftp lub udostępniane poprzez serwis Help Desk.
8. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 7 do SIWZ – opis wymaganych zasad funkcjonowania Serwisu oraz wykaz usług serwisowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
11. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c9bf4f7-949f-4174-9755-4099170a89e2
Biuletyn 580609-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url www.uck.gda.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, opertaor pocztowy, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelarii Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w 80- 952 Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa serwisową i nadzór autorski na moduły EAF, EUA i Portal Pracowniczy dla UCK
Numer referencyjny 129/PN/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego na moduły EAF, EAU i Portal Pracowniczy dla UCK, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 2. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oraz usług związanych z konserwacją i aktualizacją Oprogramowania Aplikacyjnego a także świadczenia dotyczące Motoru bazy danych. 3. Wykaz Aplikacji objętych usługami przewidzianymi w Umowie określa Dodatek nr 1 do Umowy. 4. Specyfikację usług uwzględnionych w przedmiocie Umowy określa Dodatek nr 2 do Umowy. 5. Zakres usług wraz z przewidzianymi dla nich procedurami realizacji określa Dodatek nr 3 do Umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot Umowy ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności dysponował serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy, obejmujące przynajmniej: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników zamieszczane na serwerze ftp lub udostępniane poprzez serwis Help Desk. 8. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 7 do SIWZ – opis wymaganych zasad funkcjonowania Serwisu oraz wykaz usług serwisowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 11. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 220000,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-10-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, której przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji oprogramowania o wartości minimum 44.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. b. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)