| GuidZP400 |
9bd7c081-c877-497a-8121-80ae385bcdc4
|
| Biuletyn |
582562-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
|
| Regon |
00030681600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
K. K. Baczyńskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Oława
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
55-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713011300
|
| Zamawiajacy fax |
713011312
|
| Zamawiajacy email |
m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
|
| Adres strony url |
www.zozolawa.wroc.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zozolawa.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=29
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego II
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DZP/PN/17/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/17/17
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 11 zadań:
Zadanie nr 1 – Komputery
Zadanie nr 2 - Monitory
Zadanie nr 3 – Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
Zadanie nr 4 – Przełącznik sieciowy
Zadanie nr 5 - Kompresor
Zadanie nr 6 – Nośniki optyczne
Zadanie nr 7 – Duplikator Rimage z komputerem sterującym
Zadanie nr 8 – Monitory do czytników RTG
Zadanie nr 9 – Okablowanie sieciowe
Zadanie nr 10 - Projektor
Zadanie nr 11 – Komputer przenośny
3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2, 5 i 5 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. W zakresie Zadania nr 6 Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
Ilości przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte w Załączniku nr 9, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% przedmiotu zamówienia będącego treścią niniejszej umowy przed bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
-
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2
W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2 i 9 do SIWZ
2) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z żądaniami Zamawiającego, określonymi w specyfikacji asortymentowo cenowej oraz opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku Nr 2, 9 wraz z umieszczoną przez wykonawcę na tych dokumentach adnotacją określającą zadanie i pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument. Dotyczy Zadania nr 3 i 7.
3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8;
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.
b) zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian;
W zakresie Zadania nr 6 również:
a) numeru katalogowego produktu,
b) sposobu konfekcjonowania,
c) liczby opakowań,
d) dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta lub wycofanie produktu z obrotu,
e) w przypadku obniżki cen Wykonawcy lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawa zakupu przedmiotu zamówienia objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych,
f) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.
g) nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w § 7ust.1, Zamawiający może przedłużyć okres realizacji przedmiotu zamówienia do 6 miesięcy.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|