GuidZP400 |
d4ab63e8-f665-451f-a344-d9ee7a0893e2
|
Biuletyn |
583266-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Bytowski
|
Regon |
77097970800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 822 80 00
|
Zamawiajacy fax |
59 822 80 01
|
Zamawiajacy email |
organizacyjny@powiatbytowski.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiatbytowski.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://bip.powiatbytowski.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.powiatbytowski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatbytowski.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Adres pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr B. Domańskiego 2, 77-100 Bytów – Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 106)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
|
Numer referencyjny |
KMD.272.2.2017.DI
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Bytowie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) w ilości 29600 sztuk w tym:
a) samochodowe jednorzędowe i kwadratowe w tym indywidualne i przyczepy, zabytkowe, „wtórniki”, tymczasowe, „na bagażnik” - 27260 szt.
b) motocyklowe i ciągnikowe - 1610 szt.
c) motorowerowe - 730 szt.
2. Poszczególne paczki dostarczonych tablic muszą być oznaczone numerami serii tablic.
3. Zamawiający wymaga po każdorazowej dostawie przedstawienia bilansu dotychczasowo dostarczonych tablic.
4. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie partiami, w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na podstawie kryteriów oceny ofert:
a) czas dostarczenia zamówień częściowych (partii): wymagany maksymalny termin dostawy do 10 dni roboczych, od dnia złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel),
b) czas dostarczenia tablic indywidualnych , wtórników” oraz tablic zabytkowych, tymczasowych, „na bieżnik”: wymagany maksymalny termin dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub droga elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel), przy czym zamówienie zostanie złożone do godz. 15:30.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w okolicznościach wskazanych w SIWZ oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
2. Niezależnie od przesłanek zmiany umowy określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
strony umowy przewidują możliwość waloryzacji pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy, w sposób proporcjonalny do wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę ze względu na zmianę czynników określonych w pkt. a-c. Ciężar wykazania wpływu zmian czynników określonych w punkcie 1 i 2 na wysokości pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy leży po stronie Wykonawcy.
3. Dodatkowo dopuszcza się również zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy,
b) zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy lub Zamawiającego
c) konieczności dostosowania postanowień do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy według pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|