GuidZP400 |
a7e28280-8463-4362-9894-4b79907fdf75
|
Biuletyn |
585020-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
59044400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Południowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20482
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 71 04 400
|
Zamawiajacy fax |
81 74 45 715
|
Zamawiajacy email |
as_lublin@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Areszt Śledczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy mięsa i jego przetworów
|
Numer referencyjny |
PN 9/Ż/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
w zakresie każdej z trzech części
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I: CPV-15100000-9 PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1) ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI - 6 700 kg netto (ilość szacunkowa)
2) SŁONINA BEZ SKÓRY - 450 kg netto (ilość szacunkowa)
3) MIĘSO DROBIOWE GULASZOWE (kawałki mięsa z różnych części drobiu, bez skóry, kości, chrząstek) – 5 400 kg netto (ilość szacunkowa)
4) MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE CHUDE – 700 kg (ilość szacunkowa)
5) FLAKI WOŁOWE MROŻONE, SUCHE, CIĘTE – 300 kg (ilość szacunkowa)
6) SERCA KURCZĄT – 3 000 kg (ilość szacunkowa)
Część II: CPV-15131130-5 WĘDLINY
1) BOCZEK WĘDZONY BEZ ŻEBEREK - 600 kg netto (ilość szacunkowa)
2) KIEŁBASA ZWYCZAJNA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
3) KIEŁBASA MORTADELA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
4) KIEŁBASA PARÓWKOWA – 4 500 kg (ilość szacunkowa)
5) KIEŁBASA BOCZKOWA – 3 000 kg (ilość szacunkowa)
6) KIEŁBASA PIWNA – 3 000 kg (ilość szacunkowa)
7) KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
8) KIEŁBASA SZYNKOWA - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
9) KIEŁBASA KANAPKOWA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
10) KIEŁBASA BALERONOWA – 750 kg (ilość szacunkowa)
11) KIEŁBASA GOLONKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
12) SZYNKA ŁOPATKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
13) SZYNKA TYROLSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
14) PRZYSMAK ŚNIADANIOWY – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
15) PIECZEŃ RZYMSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
16) SALCESON WŁOSKI – 2 000 kg (ilość szacunkowa)
17) KASZANKA GRYCZANA – 2 000 kg (ilość szacunkowa)
18) PASZTETOWA Z KASZĄ MANNĄ – 2 000 kg (ilość szacunkowa)
Część III: CPV-15131135-0 WĘDLINY DROBIOWE
1) BATON DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
2) BLOK DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
3) KANAPKOWA DROBIOWA – 3 400 kg netto (ilość szacunkowa)
4) MOZAIKOWA DROBIOWA – 3 500 kg (ilość szacunkowa)
5) BALERON DROBIOWY BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
6) SZYNKA DROBIOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
7) SERDELKI DROBIOWE PORCJE O GRAMATURZE 100- 120 G – 3 300 kg (ilość szacunkowa)
8) PIECZEŃ DROBIOWA – 3 300 kg (ilość szacunkowa)
Ilość szacunkowa dostarczanych artykułów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego
w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania części zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Dostawy artykułów określonych powyższej będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5, w godz. 8.00 – 14.00
z częstotliwością dostaw dla wszystkich części dwa razy w tygodniu.
Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z okresem przydatności do spożycia minimum: dla części I (PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE) - 5 dni,
dla części II (WĘDLINY) i części III (WĘDLINY DROBIOWE) - 14 dni, licząc od dnia dostawy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadały nadrukowaną informację
o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych z dnia 23 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późn. zm.).
Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wymagana jest decyzja organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającego wykonawcę składającego ofertę do obrotu artykułami rolno - spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015, poz. 594).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|