Dostawy mięsa i jego przetworów

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585020-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: CPV-15100000-9 PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1) ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI - 6 700 kg netto (ilość szacunkowa)
2) SŁONINA BEZ SKÓRY - 450 kg netto (ilość szacunkowa)
3) MIĘSO DROBIOWE GULASZOWE (kawałki mięsa z różnych części drobiu, bez skóry, kości, chrząstek) – 5 400 kg netto (ilość szacunkowa)
4) MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE CHUDE – 700 kg (ilość szacunkowa)
5) FLAKI WOŁOWE MROŻONE, SUCHE, CIĘTE – 300 kg (ilość szacunkowa)
6) SERCA KURCZĄT – 3 000 kg (ilość szacunkowa)

Część II: CPV-15131130-5 WĘDLINY
1) BOCZEK WĘDZONY BEZ ŻEBEREK - 600 kg netto (ilość szacunkowa)
2) KIEŁBASA ZWYCZAJNA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
3) KIEŁBASA MORTADELA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
4) KIEŁBASA PARÓWKOWA – 4 500 kg (ilość szacunkowa)
5) KIEŁBASA BOCZKOWA – 3 000 kg (ilość szacunkowa)
6) KIEŁBASA PIWNA – 3 000 kg (ilość szacunkowa)
7) KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
8) KIEŁBASA SZYNKOWA - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
9) KIEŁBASA KANAPKOWA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
10) KIEŁBASA BALERONOWA – 750 kg (ilość szacunkowa)
11) KIEŁBASA GOLONKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
12) SZYNKA ŁOPATKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
13) SZYNKA TYROLSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
14) PRZYSMAK ŚNIADANIOWY – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa)
15) PIECZEŃ RZYMSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
16) SALCESON WŁOSKI – 2 000 kg (ilość szacunkowa)
17) KASZANKA GRYCZANA – 2 000 kg (ilość szacunkowa)
18) PASZTETOWA Z KASZĄ MANNĄ – 2 000 kg (ilość szacunkowa)

Część III: CPV-15131135-0 WĘDLINY DROBIOWE
1) BATON DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
2) BLOK DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa)
3) KANAPKOWA DROBIOWA – 3 400 kg netto (ilość szacunkowa)
4) MOZAIKOWA DROBIOWA – 3 500 kg (ilość szacunkowa)
5) BALERON DROBIOWY BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
6) SZYNKA DROBIOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa)
7) SERDELKI DROBIOWE PORCJE O GRAMATURZE 100- 120 G – 3 300 kg (ilość szacunkowa)
8) PIECZEŃ DROBIOWA – 3 300 kg (ilość szacunkowa)
Ilość szacunkowa dostarczanych artykułów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego
w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania części zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Dostawy artykułów określonych powyższej będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5, w godz. 8.00 – 14.00
z częstotliwością dostaw dla wszystkich części dwa razy w tygodniu.
Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z okresem przydatności do spożycia minimum: dla części I (PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE) - 5 dni,
dla części II (WĘDLINY) i części III (WĘDLINY DROBIOWE) - 14 dni, licząc od dnia dostawy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadały nadrukowaną informację
o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych z dnia 23 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późn. zm.).
Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7e28280-8463-4362-9894-4b79907fdf75
Biuletyn 585020-N-2017
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 59044400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Południowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20482
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 71 04 400
Zamawiajacy fax 81 74 45 715
Zamawiajacy email as_lublin@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mięsa i jego przetworów
Numer referencyjny PN 9/Ż/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy w zakresie każdej z trzech części
Okreslenie przedmiotu Część I: CPV-15100000-9 PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE 1) ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI - 6 700 kg netto (ilość szacunkowa) 2) SŁONINA BEZ SKÓRY - 450 kg netto (ilość szacunkowa) 3) MIĘSO DROBIOWE GULASZOWE (kawałki mięsa z różnych części drobiu, bez skóry, kości, chrząstek) – 5 400 kg netto (ilość szacunkowa) 4) MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE CHUDE – 700 kg (ilość szacunkowa) 5) FLAKI WOŁOWE MROŻONE, SUCHE, CIĘTE – 300 kg (ilość szacunkowa) 6) SERCA KURCZĄT – 3 000 kg (ilość szacunkowa) Część II: CPV-15131130-5 WĘDLINY 1) BOCZEK WĘDZONY BEZ ŻEBEREK - 600 kg netto (ilość szacunkowa) 2) KIEŁBASA ZWYCZAJNA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa) 3) KIEŁBASA MORTADELA – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa) 4) KIEŁBASA PARÓWKOWA – 4 500 kg (ilość szacunkowa) 5) KIEŁBASA BOCZKOWA – 3 000 kg (ilość szacunkowa) 6) KIEŁBASA PIWNA – 3 000 kg (ilość szacunkowa) 7) KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - 750 kg netto (ilość szacunkowa) 8) KIEŁBASA SZYNKOWA - 750 kg netto (ilość szacunkowa) 9) KIEŁBASA KANAPKOWA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa) 10) KIEŁBASA BALERONOWA – 750 kg (ilość szacunkowa) 11) KIEŁBASA GOLONKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa) 12) SZYNKA ŁOPATKOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa) 13) SZYNKA TYROLSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa) 14) PRZYSMAK ŚNIADANIOWY – 4 500 kg netto (ilość szacunkowa) 15) PIECZEŃ RZYMSKA – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa) 16) SALCESON WŁOSKI – 2 000 kg (ilość szacunkowa) 17) KASZANKA GRYCZANA – 2 000 kg (ilość szacunkowa) 18) PASZTETOWA Z KASZĄ MANNĄ – 2 000 kg (ilość szacunkowa) Część III: CPV-15131135-0 WĘDLINY DROBIOWE 1) BATON DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa) 2) BLOK DROBIOWY - 750 kg netto (ilość szacunkowa) 3) KANAPKOWA DROBIOWA – 3 400 kg netto (ilość szacunkowa) 4) MOZAIKOWA DROBIOWA – 3 500 kg (ilość szacunkowa) 5) BALERON DROBIOWY BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa) 6) SZYNKA DROBIOWA BEZ DODATKU SOI I ART. ZAWIERAJACYCH SOJĘ – 750 kg (ilość szacunkowa) 7) SERDELKI DROBIOWE PORCJE O GRAMATURZE 100- 120 G – 3 300 kg (ilość szacunkowa) 8) PIECZEŃ DROBIOWA – 3 300 kg (ilość szacunkowa) Ilość szacunkowa dostarczanych artykułów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania części zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Dostawy artykułów określonych powyższej będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5, w godz. 8.00 – 14.00 z częstotliwością dostaw dla wszystkich części dwa razy w tygodniu. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z okresem przydatności do spożycia minimum: dla części I (PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE) - 5 dni, dla części II (WĘDLINY) i części III (WĘDLINY DROBIOWE) - 14 dni, licząc od dnia dostawy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadały nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych z dnia 23 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późn. zm.). Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wymagana jest decyzja organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającego wykonawcę składającego ofertę do obrotu artykułami rolno - spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015, poz. 594).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)