GuidZP400 |
8bc807c5-e881-418f-b9b2-5d91507fd502
|
Biuletyn |
585004-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o.
|
Regon |
22159754400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Człuchowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeczenica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 833 15 25
|
Zamawiajacy fax |
59 833 15 25
|
Zamawiajacy email |
zgk-rzeczenica@op.pl
|
Adres strony url |
http://zgkrzeczenica.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zgkrzeczenica.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zgkrzeczenica.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o., ul. Człuchowska 11 , 77-304 Rzeczenica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica
|
Numer referencyjny |
ZGK/479/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
|
Cpv glowny przedmiot |
32441000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami określonymi w SIWZ.
3. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami,
których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp,
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
7) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,
8) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
9) wystąpienie siły wyższej, której definicję określa siwz,
10) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,
11) sądowej waloryzacji zamówienia,
12) zmiany rozwiązań/parametrów technicznych lub technologicznych, które jednak spełnia wymagania siwz i ma parametry identyczne lub lepsze od tych zaproponowanych w ofercie,
13) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych,
14) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|