GuidZP400 |
1efde68e-395f-4057-8d12-ba6130e30a29
|
Biuletyn |
585759-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
|
Regon |
1328561000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A.Pawińskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 923 450
|
Zamawiajacy fax |
226 584 733
|
Zamawiajacy email |
e.dudek@ckppip.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ckppip.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckppip.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, ul. A. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
|
Numer referencyjny |
Sprawa Nr BA.260.2.2017.JN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wymagana jest dostawa sprzętu serwerowego w całości zbudowanego z części dostarczonych przez producenta oraz posiadającego gwarancję producenta opisaną w specyfikacji sprzętu.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim lub języku angielskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
2) przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
3) udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 1 do SIWZ.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
Część 1
Nazwa sprzętu: Switch
Wyszczególnienie elementów: Switch zarządzalny, 52 portowy montowany w szafie rack 19’’
Część 2
Nazwa sprzętu: Komputer przenośny z oprogramowaniem
Wyszczególnienie elementów: Laptop o ekranie 14 cali z torbą
Część 3
Nazwa sprzętu: Serwer – 2 sztuki
Wyszczególnienie elementów: Serwer z szynami umożliwiającym montaż w szafie rack 19’’
Część 4
Nazwa sprzętu: Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem ADF – 2 sztuki
Wyszczególnienie elementów: Skaner
Część 5
Nazwa programu informatycznego: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych
Wyszczególnienie: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych z prawem do wsparcia technicznego oraz aktualizacji na okres co najmniej 60 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawy w zakresie sprzedaży i dostawy urządzenia komputerowego, o którym mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia, o wartości zamówienia brutto co najmniej każda:
i. -część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2800,00 zł
ii. -część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5100,00 zł
iii. -część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 42900,00 zł
iv. -część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 31600,00 zł
v. -część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:11000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 i ust. 5 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt II lit. c- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokument lub dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw zawierający co najmniej dwa, wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienia obejmujące sprzedaż i dostawę urządzeń komputerowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których wartość wynosi co najmniej każda:
-część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2800,00 zł
-część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5100,00 zł
-część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 42900,00 zł
-część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 31600,00 zł
-część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:11000,00 zł
brutto każda - według wzoru zawartego w załączniku Nr 7 do SIWZ oraz Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|