„Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali do Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu w ramach programu pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Powiat Bolesławiecki
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585015-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali w ramach projektu nr RPDS.07.02.01-02-0030/16-00 pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”. Postępowanie zostało podzielone na 3 części. Część 1 – zakup, dostawa i montaż mebli, cześć 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego, część 3 – zakup i dostawa wyposażenia sali.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ee2b496-972a-4b3a-a6c0-c969367988a5
Biuletyn 585015-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Bolesławiecki
Regon 23082929800000
Zamawiajacy adres ulica pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 323 258
Zamawiajacy fax 757 323 250
Zamawiajacy email k.rybak@powiatboleslawiecki.pl
Adres strony url www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali do Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu w ramach programu pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”
Numer referencyjny WIZ.272.1.18.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali w ramach projektu nr RPDS.07.02.01-02-0030/16-00 pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”. Postępowanie zostało podzielone na 3 części. Część 1 – zakup, dostawa i montaż mebli, cześć 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego, część 3 – zakup i dostawa wyposażenia sali.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia o wartości 70.000,00 zł za każdą dostawę. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw (zamówień) o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. (UWAGA: Wykaz należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą) – dotyczy części 2.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)