GuidZP400 |
28924ac7-5756-45dd-b1fc-929e93af2f41
|
Biuletyn |
584695-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
"KOM-LUB" Sp. z o .o.
|
Regon |
63209568100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Luboń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62030
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-61 8130-551
|
Zamawiajacy fax |
0-61 8130-551
|
Zamawiajacy email |
l.michalik@onet.eu
|
Adres strony url |
www.kom-lub.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kom-lub.com.pl/przetargi-2017/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Niepodległości 11, 62-030 Luboń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
|
Numer referencyjny |
KL.271.03.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW, realizowana sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą zamówienia, w łącznej ilości ok. 615 tys. szt.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
a) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 90cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm), na bioodpady - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: BIOODPADY; łączna ilości ok. 290 tys. szt.
b) Worki bezbarwne o wymiarach dł. 130cm x szer. 60cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 16cm+16cm, czyli obwód „rękawa” 2x60cm+4x16cm = 184 cm) na tworzywa sztuczne i makulaturę - materiał: regranulat PE, grubość 30 mikrometrów; nadruk: MAKULATURA+TWORZYWA; łączna ilości ok. 190 tys. szt.
c) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 110cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) na szkło - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: SZKŁO; łączna ilości ok. 120 tys. szt.
d) Worki (pomarańczowe, wybarwienie 4%) o wymiarach dł. 100cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) do koszy ulicznych - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; bez nadruku; łączna ilości ok. 15 tys. szt.
1.2. Dostawy będą realizowane sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego, w pakietach pakowanych po 250 szt. i partiami po min. 5 tys. szt. dla każdego rodzaju worka.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do upływu 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia Umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia może wynosić do 50% wartości zamówienia podstawowego - warunkiem ich udzielenia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będzie: > wystąpienie uzasadnionej konieczność zwiększenia ilości worków niezbędnych do właściwej obsługi posesji w Luboniu; > uzyskanie przez zamawiającego środków finansowych umożliwiających dokonanie zakupu worków do segregacji odpadów; > akceptacja oferty dotychczasowego wykonawcy dostaw.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
> W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 160 tys. zł (lub trzy zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160 tys. zł), polegające na dostawie worków do segregacji odpadów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) oświadczenia wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
(UWAGA: oświadczenie o którym mowa w punkcie 5 lit. b), c), d), e), można złożyć np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych (np. wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) próbki lub wzory oferowanych worków do segregacji odpadów, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć tylko i wyłącznie zmian wynikających z nw. powodów:
A. Z powodu zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby tego warunku rozumieć należy zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron oraz którego strony nie mogły przewidzieć z całą pewnością i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia.
B. Z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w tym szczególnie zmiany wysokości podatku od towarów i usług lub minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej a także w przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna określona w ust. 1 wywarła wpływ, co Wykonawca wykaże i przedstawi Zamawiającemu stosowne dowody potwierdzające ten wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy.
3. Oprócz zmian, o których mowa powyżej, dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w warunkach umowy, przez które, na potrzeby tego zamówienia rozumieć należy, iż zmiany nieistotne to takie, które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia oraz nie powodują wyłączenia zobowiązań Wykonawcy wynikających z umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:55
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|