Dostawa samochodu pożarniczego dla gminy Szprotawa

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Gmina Szprotawa
Miejscowość Szprotawa
Województwo lubuskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586744-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 350000004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I.4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c88dd10a-db41-4b01-858a-07c58350122e
Biuletyn 586744-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Szprotawa
Regon 970770445
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Szprotawa
Zamawiajacy kod pocztowy 67-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683760580
Zamawiajacy fax 683762220
Zamawiajacy email ratusz@szprotawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Gmina Szprotawa,Rynek 45, 67-300 Szprotawa,Biuro obsługi klienta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa samochodu pożarniczego dla gminy Szprotawa
Numer referencyjny IR.271.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I.4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp) -zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakres zmian niniejszej umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego po uprzednim uzyskaniu jego zgody w następujących przypadkach: 1) działania siły wyższej, 2) przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizacje dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Wykonawcę lub Zamawiającego, 3) możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia uwzględniająca jednak wydatkowanie środków zabezpieczonych na realizację zadania w bieżącym roku budżetowym oraz zapewniająca terminową realizację projektu (zadania), 4) w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, 5) szczególnie uzasadniane zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie wynikające z procesu projektowania i zabudowy samochodu ze szczególnym uwzględnieniem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy możliwa jest także w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej, 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 3) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 3. Zmiany umowy określone w ust. 1 i 2 nie będą skutkować zmianą ceny umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)