„Doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół (Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 3 – wcześniej Gimnazjum nr 1, Szkoły Podstawowej nr 4 – wcześniej Gimnazjum nr 2),w ramach projektu pn.: „Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2014-2020”

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Polkowice
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588479-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół w X częściach.
Precyzyjny opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie projektu nr RPDS.07.01.01-02-0085/16-00, z dnia 22 maja 2017 r.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d35bbea-23d3-4cc3-a808-65ec51e76c24
Biuletyn 588479-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Polkowice
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Polkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 59100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 84 74 121
Zamawiajacy fax 076 72 46 780
Zamawiajacy email zp@ug.polkowice.pl
Adres strony url http://www.bip.ug.polkowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ug.polkowice.pl/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria – pok. nr 10
Nazwa nadana zamowieniu „Doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół (Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 3 – wcześniej Gimnazjum nr 1, Szkoły Podstawowej nr 4 – wcześniej Gimnazjum nr 2),w ramach projektu pn.: „Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2014-2020”
Numer referencyjny ZP.271.76.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół w X częściach. Precyzyjny opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie projektu nr RPDS.07.01.01-02-0085/16-00, z dnia 22 maja 2017 r.)
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci „Oświadczenie Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy: 1. W przypadku, gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany urządzeń lub oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot umowy opisany w § 1 umowy został wycofany ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany. 2. W przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy. 3. W przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy przestanie istnieć konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których wcześniej dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości brutto, a wartość umowy zostanie powiększona o wartość VAT, który uiszczał będzie Wykonawca na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy. 4. W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia. 5. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron upoważnionych do bieżących kontaktów w ramach wykonywania umowy, tj. uprawnionych do dokonywania uzgodnień organizacyjnych we wszystkich sprawach dotyczących wykonywania umowy, podpisania protokołów odbioru. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)