Dostawa pieczywa i art.mleczarskich dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588372-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pieczywa i art. mleczarskich dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/19/2017.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dotyczący asortymentu i ilości został opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej).
Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 2 Pakiety.
Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na pełny, dowolnie wybrany Pakiet/y (jeden lub więcej). Przy czym w ramach Pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w Pakietach:
 Pakiet nr 1 – pieczywo.
Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);
 Pakiet nr 2 – art. mleczarskie.
Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów.
W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy.

Warunki i termin dostawy:

Pakiet nr 1- pieczywo:
a) dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 600 do 630 zgodnie z rodzajem zamówionego przedmiotu umowy, transportem Wykonawcy.
b) zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem;
c) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy pieczywa świeżego, z bieżącej produkcji.
Dostarczony przedmiot umowy winien być oznaczony datą ważności do spożycia, do każdej faktury wymagany handlowy dokument identyfikacyjny;
d) opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu umowy winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych;
e) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP);
f) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem );
g) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania reżimu technologicznego i sanitarnego w procesie produkcji oraz transportu przedmiotu umowy;
h) Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie środki i warunki techniczne potrzebne do realizacji przedmiotu umowy;
i) Wykonawca zobowiązuje się w ramach świadczenia umownego, do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko;
j) Miejsce dostawy: Kuchnia Szpitalna, Głogów, ul. Kościuszki 15.

Pakiet nr 2- art. mleczarskie:
a) dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 600 do 630;
b) zamówienie codzienne telefonicznie lub faxem;
c) na artykułach wymagane trwałe oznaczenia producenta tj.: nazwa dostarczanego produktu, data produkcji, waga, data przydatności do spożycia;
Do każdej faktury wymagany handlowy dokument identyfikacyjny;
d) artykuły nabiałowe muszą być świeże (spełniać wymagania norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 ze zm.);
e) opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu umowy winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych;
f) Wykonawca zobowiązuje się w ramach świadczenia umownego, do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko;
g) osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego jest – magazynier magazynu spożywczego;
h) Miejsce dostawy: Kuchnia Szpitalna, Głogów, ul. Kościuszki 15.

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
- Projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3dc6626b-496a-4fb6-a7d8-b9cd12df9f63
Biuletyn 588372-N-2017
Zamawiajacy nazwa Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Regon 30878400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Głogów
Zamawiajacy kod pocztowy 67200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 373 216
Zamawiajacy fax 768 373 377
Zamawiajacy email zam_pub@szpital.glogow.pl
Adres strony url www.szpital.glogow.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieczywa i art.mleczarskich dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pieczywa i art. mleczarskich dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/19/2017. Szczegółowo przedmiot zamówienia dotyczący asortymentu i ilości został opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej). Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 2 Pakiety. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na pełny, dowolnie wybrany Pakiet/y (jeden lub więcej). Przy czym w ramach Pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w Pakietach:  Pakiet nr 1 – pieczywo. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);  Pakiet nr 2 – art. mleczarskie. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. Warunki i termin dostawy: Pakiet nr 1- pieczywo: a) dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 600 do 630 zgodnie z rodzajem zamówionego przedmiotu umowy, transportem Wykonawcy. b) zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem; c) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy pieczywa świeżego, z bieżącej produkcji. Dostarczony przedmiot umowy winien być oznaczony datą ważności do spożycia, do każdej faktury wymagany handlowy dokument identyfikacyjny; d) opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu umowy winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych; e) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP); f) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem ); g) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania reżimu technologicznego i sanitarnego w procesie produkcji oraz transportu przedmiotu umowy; h) Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie środki i warunki techniczne potrzebne do realizacji przedmiotu umowy; i) Wykonawca zobowiązuje się w ramach świadczenia umownego, do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko; j) Miejsce dostawy: Kuchnia Szpitalna, Głogów, ul. Kościuszki 15. Pakiet nr 2- art. mleczarskie: a) dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 600 do 630; b) zamówienie codzienne telefonicznie lub faxem; c) na artykułach wymagane trwałe oznaczenia producenta tj.: nazwa dostarczanego produktu, data produkcji, waga, data przydatności do spożycia; Do każdej faktury wymagany handlowy dokument identyfikacyjny; d) artykuły nabiałowe muszą być świeże (spełniać wymagania norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 ze zm.); e) opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu umowy winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych; f) Wykonawca zobowiązuje się w ramach świadczenia umownego, do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko; g) osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego jest – magazynier magazynu spożywczego; h) Miejsce dostawy: Kuchnia Szpitalna, Głogów, ul. Kościuszki 15. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Inne dokumenty niewymienione Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacji ilościowo-asortymentowej). Załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) zmiany wielkości opakowań jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta. W tym przypadku Wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego na taką zamianę, a cenę przedmiotu umowy wyliczy proporcjonalnie do wielkości i oferowanej ceny opakowania w umowie, d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)