Dostawa rolek papieru termicznego z nadrukiem dwustronnym do automatów biletowych stacjonarnych i mobilnych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-04-15 10:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51173 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolek papieru termicznego z nadrukiem dwustronnym do automatów biletowych stacjonarnych i mobilnych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, według projektu zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Wielkość zamówienia: automaty biletowe stacjonarne - 1320 szt. , automaty biletowe mobilne - 1380 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Ulica ul. Matejki 59
Nr domu 59
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-770
Województwo wielkopolskie
Tel 61 834 6146
Fax 61 834 61 47
Internet www.ztm.poznan.pl
Regon 30097351000000
E-mail j.cienka@ztm.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę min. 50.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca winien przedstawić w ofercie próbkę papieru celem przetestowania przez Zamawiającego podczas czynności oceny ofert. Papier termiczny, winien być nawinięty na rolkę, dającą możliwość montażu i testowego druku 50 biletów w automacie biletowym stacjonarnym. Papier ten może mieć gramaturę w zakresie 80-160g/m2.(Produkt finalny winien być jednak zgodny z opisem wymagań zawartym w rozdziale 3 SIWZ i mieć 120 g/m2). Próbka papieru może posiadać inny nadruk niż ten który jest wskazany na projekcie graficznym załączonym do SIWZ - załącznik nr 4. Ocenie podlegać będzie jakość dostarczonego papieru celem zweryfikowania trwałości znaku skasowania biletu w kasowniku. W ramach oceny jakości i trwałości będą przeprowadzone następujące testy: a)trwałość nadruku termicznego realizowanego w automatach w ramach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (odporność na zmiany temperatury, podatność na wilgoć); b)możliwość usunięcia nadruku kasownika wydrukowanego biletu przy wykorzystaniu ogólnie dostępnych środków chemicznych - próby usunięcia nadruku muszą powodować uszkodzenie zewnętrznej warstwy papieru. Testy będą przeprowadzane po skasowaniu wydrukowanego biletu w następujących typach kasowników: KRG-3 firmy R&G Mielec, KRG-6 firmy R&G Mielec, MC-600 EMJ firmy ELGEBA Gerätebau. c)odporność na zmiany wilgoci i temperatury sprawdzana poprzez próby z parą wodną, d)badania pod względem odporności na ładowanie elektrostatyczne (wypadanie gotowego biletu do kieszeni automatu biletowego). Zamawiający wymaga zastosowania farby mającej takie właściwości, aby w przypadku próby usunięcia wydruku z kasownika również nadruk z farby ulegał usunięciu wskazując w ten sposób na próby manipulacji przy bilecie. Wykonawca winien dobrać właściwe środki drukarskie do spełnienia specyfikacji zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a)ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy z przyczyn, jakich nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b)zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego, c)zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), d)zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych w mieście Poznań. e)Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany wzoru nadruku określonego w załączniku nr 4 do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość i trwałość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.ztm.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60 -770 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 319
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60 -770 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 319
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)