Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w roku 2013

Data publikacji 2012-10-24
Data zakończenia 2012-11-07 10:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225859 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001, 301976301, 301976442, 301992301, 301993302, 301995005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych mieszczących się na terenie Gdańska.

2) Miejsca dostawy materiałów biurowych

- Zarząd - bud. A ul. Partyzantów 74

- Zarząd - bud. B ul. Partyzantów 74

- Pion Techniczny ul. Cygańska Góra 1

- Dział Komunalnych Nieruchomości Lokalowych ul. Dyrekcyjna 6

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 ul. Sienna 4

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 ul. Zielona 8-9

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167 b

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 ul. Batorego 12

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ul. Mściwoja II 44

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 8 ul. Śniadeckich 12

- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 9 ul. Na Zaspę 31


3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą mogą być zastosowane produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu.


4) Wymagania dotyczące dostawy:

-dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy,

-dostawy realizowane będą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w zapotrzebowaniach,

-dostawy do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych realizowane będą raz na kwartał, zgodnie z zapotrzebowaniami
określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,

- dostawy do siedziby Zamawiającego (Zarząd - bud. A) realizowane będą zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,

- dostawy realizowane będą w godz. 8:00 - 14:00,

- dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową.

5) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
Ulica ul. Partyzantów 74
Nr domu 74
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-254
Województwo pomorskie
Tel 58 3201032, 3200220, 3023282
Fax 58 3458235
Internet www.gznk.pl
Regon 19281776900000
E-mail nz@gznk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Kwota wadium: 1 300,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda w okresie maksymalnym 12 miesięcy jedna dostawa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Inne dokumenty
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1.Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
W Formularzu cenowym oprócz wypełnienia pozycji cenowych należy wpisać nazwy producentów poszczególnych pozycji asortymentu.
4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.gznk.pl
Adres uzyskania siwz
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
Data składania wniosków 07/11/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11
Termin D
Okres data do 06/12/2012
Informacje dodatkowe
MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
07.11.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)